به زودی پست های تردز در سایر شبکه های اجتماعی نیز منتشر می‌شوند

تردز قصد ترد قابلیت جدیدی را برای کاربران فعال کند که با کمک آن انتشار پست ها در سایر شبکه های اجتماعی نیز ممکن خواهد شد. این قابلیت هم اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، تردز به دنبال آزمایش یک […]

تردز قصد ترد قابلیت جدیدی را برای کاربران فعال کند که با کمک آن انتشار پست ها در سایر شبکه های اجتماعی نیز ممکن خواهد شد. این قابلیت هم اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، تردز به دنبال آزمایش یک ویژگی جدید است که با استفاده از آن می توان پست های تردز را در سرویس های پشتیبانی کننده ActivityPub از جمله ماستودون ممکن خواهد کرد. این ویژگی بخشی از برنامه های متا برای هماهنگ کردن تردز با سایر شبکه های اجتماعی است. این تعامل و برنامه ریزی پیش از این توسط متا اعلام شده بود. زاکربرگ در این مورد گفته بود با افزایش تعامل پذیری در تردز ، کاربران نیز انتخاب های بیشتری برای نحوه تعامل خود خواهند داشت. همچنین با استفاده از این ویژگی ، اطلاعات و مطالب برای افراد بیشتری منتشر خواهد شد.

ماستودون به عنوان یک برنامه کاربر محور، همانند تردز با هدف جایگزینی شبکه اجتماعی ایکس کار خود را آغاز کرده بود. این برنامه با پشتیبانی از ActivityPub امکان تجربه مستقل کاربران را در شبکه های اجتماعی ممکن می سازد.

ماستودون پیش از این اعلام کرده بود طی همکاری با ActivityPub قصد دارد به کاربران امکان دهد تا از تردز استفاده نکرده و مطالب خود را به یک شبکه اجتماعی دیگر منتقل کنند. تردز در همین ماه در اروپا در دسترس کاربران قرار گرفت. این شبکه اجتماعی در روزهای نخستین راه اندازی خود به بیس از صد میلیون حساب کاربری رسیده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال