به زودی دو پلن اشتراکی با قیمت‌های ارزان در به ایکس اضافه می‌شود

طبق اعلام ایلان ماسک به زودی ایکس میزبان ۲ پلن اشتراکی جدید خواهد بود که یکی از آنها قیمت ارزانتری داشته و دیگری با حذف کامل تبلیغات ارائه می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در پست جدید ایکس اعلام کرد به زودی دو پلن اشتراکی جدید در این شبکه اجتماعی […]

طبق اعلام ایلان ماسک به زودی ایکس میزبان ۲ پلن اشتراکی جدید خواهد بود که یکی از آنها قیمت ارزانتری داشته و دیگری با حذف کامل تبلیغات ارائه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در پست جدید ایکس اعلام کرد به زودی دو پلن اشتراکی جدید در این شبکه اجتماعی رونمایی خواهد شد. البته خبر رونمایی از این پلن‌ها پیش از این توسط افشاگران منتشر شده بود.

طبق گفته ماسک یکی از پلن‌های اشتراکی دارای قیمت ارزان در نسبت به سرویس فعلی بوده اما همچنان تبلیغات در آن وجود دارد. در پلن دوم اشتراک ارائه شده با قیمت بالاتری خواهد بود اما هیچگونه تبلیغی در آن انجام نمی‌شود. در حال حاضر اشتراک ایکس پریمیوم برای کاربران با هزینه ماهانه ۸ دلار عرضه شده است. اما تنها نصف تبلیغات به کاربر نمایش داده می‌شود. ایلان ماسک هنوز قیمت سرویس‌های جدید را به طور رسمی اعلام نکرده است.

پیش از این در مورد امکان عرضه سه پلن اشتراکی توسط ایکس خبرهایی منتشر شده بود. در آن زمان برخی رسانه‌های معتبر مانند بلومبرگ نیز کار روی ۳ پلن اشتراکی توسط ایکس را مطرح کرده بودند. ایکس قصد دارد با رونمایی از پلن‌های جدید درآمد خود را افزایش دهد. این در حالی است که در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی در زمینه کاهش کاربران فعال در این پلتفرم منتشر شده بود. ایکس هفته پیش از در دسترس قرارگیری پلن سالانه یک دلاری برای کاربران خبر داد تا بتواند از این طریق تمامی بات‌های داخل این شبکه اجتماعی را حذف کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال