پلی لیست های اسپاتیفای میزبان فناوری هوش مصنوعی خواهد شد

به زودی ویژگی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی به اسپاتیفای اضافه خواهد شد که با کمک آن کاربران می توانند به سرعت پلی لیست مورد علاقه خود را بسازند. در حال حاضر این ویژگی در مرحله آزمایشی قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید اسپاتیفای می تواند فهرست پخش جدیدی […]

به زودی ویژگی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی به اسپاتیفای اضافه خواهد شد که با کمک آن کاربران می توانند به سرعت پلی لیست مورد علاقه خود را بسازند. در حال حاضر این ویژگی در مرحله آزمایشی قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید اسپاتیفای می تواند فهرست پخش جدیدی را مبتنی بر ورودی از نوع متن ایجاد کند. کلیپی که یکی از کاربران تیک تاک در این مورد منتشر کرده است نشان می دهد برخی ویژگی های ChatGPT در این قابلیت با کار گرفته شده است. این قابلیت در زمان استفاده از گزینه + برای ساخت فهرست پخش نمایش داده خواهد شد.

در حال حاضر آزمایش این ویژگی توسط اسپاتیفای آغاز شده و هنوز مشخص نیست این ویژگی به صورت عمومی عرضه میشود یا خیر. در توضیح این ویژگی به استفاده از هوش مصنوعی در زمان ساخت فهرست پخش اشاره شده است. همچنین در زمان ورود دستورات متنی در قسمت بالای چت بات پیشنهاداتی نیز به کاربران ارائه میشود.

اسپاتیفای در این مورد گفته است: معمولا در زمان ارائه یک ویژگی جدید آزمایش های مختلفی روی آن انجام می‌شود. برخی از این ویژگی ها در نهایت در دسترس عموم قرار می‌گیرند. اما برخی دیگر نیز همانند یک تجربه مهم برای تیم توسعه دهنده باقی می مانند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه نخواهد شد. در صورتی که این ویژگی به صورت عمومی عرضه شود می تواند دلیلی برای دریافت پول بیشتر از کاربران محسوب شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال