مدل مفهومی گوشی هوشمند موتورولا روی مچ دست بسته می‌شود

موتورولا در رویداد Lenovo Tech World 23 امسال مدل مفهومی جدیدی از گوشی هوشمند ارائه کرده که تاکنون همانند آن ساخته نشده است. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگر تطبیق پذیر موتورولا که نمونه اولیه آن در این مراسم به نمایش گذاشته شد می‌تواند همانند ساعت هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این […]

موتورولا در رویداد Lenovo Tech World 23 امسال مدل مفهومی جدیدی از گوشی هوشمند ارائه کرده که تاکنون همانند آن ساخته نشده است.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگر تطبیق پذیر موتورولا که نمونه اولیه آن در این مراسم به نمایش گذاشته شد می‌تواند همانند ساعت هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل مفهومی همانند گوشی هوشمند ساخته شده از نمایشگر POLED با وضوح فول اچ دی پلاس است که امکان خم شدن آن وجود دارد. در پست وبلاگی لنوو با انتشار توضیحی در مورد آن آمده است: نمونه اولیه دستگاه میتواند طبق نیاز کاربران خم شده و امکان استفاده از آن در اشکال مختلف وجود دارد. اگرچه می‌توان همانند یک گوشی استاندارد آن را به صورت صاف مورد استفاده قرار داد. با خم کردن مقداری از صفحه نمایش می‌توان آن را به صورت ایستاده نیز روی میز قرار داد.

این دستگاه مفهومی شامل نمایشگر ۶.۹ اینچی و سیستم عامل اندروید است. اگرچه معرفی این فناوری می‌تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد اما ورود آن به بازار به زبان زیادی نیاز خواهد داشت. موتورولا در مورد این محصول گفته است: با گوشی مفهومی ما به کاربران امید عطا از لباس خود عکس تهیه کرده و سپس با استفاده از هوش مصنوعی تصویر منحصر به فرد را با کمک سبک‌های مختلف به آن اضافه کرد. همچنین تصاویر تولید شده نیز با کمک هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان پس زمینه دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال