کاهش میزان ترافیک ایکس سیر نزولی تعداد کاربران آن را نشان می‌دهد

با وجودی که مدیرعامل ایکس پیش از این از افزایش تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به بالاترین حد خود خبر داده بود اما اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهد میزان استفاده کاربران از این پلتفرم در سال گذشته سیر نزولی داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش منتشر شده توسط Similarweb نشان می […]

با وجودی که مدیرعامل ایکس پیش از این از افزایش تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به بالاترین حد خود خبر داده بود اما اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهد میزان استفاده کاربران از این پلتفرم در سال گذشته سیر نزولی داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش منتشر شده توسط Similarweb نشان می دهد برخلاف ادعای مدیرعامل ایکس در مورد افزایش تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی، استفاده از آن در تمام پلتفرم ها روند کاهشی داشته است.

در این گزارش که به آنالیز فضای وب پرداخته شده است، میزان ترافیک جهانی ایکس در سال اخیر حدود ۱۴ درصد کاهش داشته و تنها در ایالات متحده این کاهش حدود ۱۹ درصد بوده است. همچنین میزان استفاده از این شبکه اجتماعی روی موبایل در دستگاه های اندروید و iOS در آمریکا ۱۷.۸ درصد کمتر شده است.

البته این فرایند کاهشی تنها به ایالات متحده محدود نبوده و در دیگر کشورها نظیر بریتانیا، فرانسه، آلمان و استرالیا نیز به همین میزان کاهش داشته است. همچنین در این گزارش عنوان شد این کاهش تنها به ماه سپتامبر مربوط نبوده و از سال گذشته تاکنون این فرایند دیده شده است. البته در بین این گزارش یک خبر خوش نیز برای ایلان ماسک وجود دارد. ترافیک صفحه وی از سال گذشته تاکنون ۹۶ درصد رشد داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال