فلسفه طراحی محصولات سامسونگ برای سال ۲۰۳۰ رونمایی شد

سامسونگ با اعلام چند ویژگی از جمله نوآوری و هماهنگی برای محصولات جدید تا سال ۲۰۳۰ از فلسفه طراحی این محصولات پرده برداشت. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برای محصولات خود در سال ۲۰۳۰ برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای دارد. این شرکت کره‌ای قصد دارد تا آن زمان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان […]

سامسونگ با اعلام چند ویژگی از جمله نوآوری و هماهنگی برای محصولات جدید تا سال ۲۰۳۰ از فلسفه طراحی این محصولات پرده برداشت.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برای محصولات خود در سال ۲۰۳۰ برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای دارد. این شرکت کره‌ای قصد دارد تا آن زمان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تراشه نیمه هادی در جهان تبدیل شده و طراحی محصولات جدید خود را نیز با فلسفه‌ای دیگر آغاز کند. سامسونگ قصد دارد چشم انداز خود را برای طراحی محصولات جدید در ۲۸ فروردین و در هفته طراحی میلان در معرض نمایش بگذارد.

تی ام رو مدیر ارشد این شرکت اعلام کرد این شرکت در حال حاضر با کمک ۱۵۰۰ طراح در ۷ استودیو طراحی در سراسر جهان قصد دارد از طراحی سبک سامسونگ برای محصولات خود استفاده کند. در حال حاضر طراحی محصولات این شرکت از جمله بخش موبایل از سال ۱۹۹۶ تاکنون هیچ گونه تغییری نداشته است. در حالی است که بسیاری از موارد دیگر مربوط به مشتریان از قبیل نحوه زندگی، استفاده و تجربه آنها دائماً در حال تغییر بوده و به همین دلیل سامسونگ قصد دارد استراتژی‌های مربوط به طراحی را در آینده اصلاح کند. مدیرعامل سامسونگ mx طی مقاله جدیدی از فلسفه طراحی محصولات جدید این شرکت پرده برداشت. وی اعلام کرد این فلسفه محصولات با نام Samsung Design Identity 5.0 ارائه ویژگی‌های جدید در محصولات Inspired by Humans, Creating the Future  می‌پردازد.

با استفاده از روش طراحی جدید سامسونگ می‌خواهد روی هدف اصلی خود یا همان تغییر طراحی محصولات تمرکز کند. به عنوان مثال گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ با طراحی نسبتا ساده و حاشیه‌های نازک دارای زبان طراحی مربوط به سایر گوشی‌های گلکسی هستند. در حالی است که با استفاده از روش طراحی جدید می‌توان اشکال مختلفی را برای محصولات سامسونگ به کار گرفت. با استفاده از هماهنگی و نوآوری طراحی برخی از این محصولات با یکدیگر ادغام شده و این موضوع می‌تواند باعث سادگی کاربرد محصولات شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال