سرنوشت Galaxy AI پس از سال ۲۰۲۵ مبهم باقی مانده است

هنوز مشخص نیست سامسونگ چه تصمیمی برای Galaxy AI برای سال ۲۰۲۵ به بعد دارد.مدیر عامل بخش موبایل این شرکت به نام تی ام رو اخیرا در مورد بحث مالی Galaxy AI صحبت کرده است. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود قابلیت های مربوط به Galaxy AI تا سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود. با […]

هنوز مشخص نیست سامسونگ چه تصمیمی برای Galaxy AI برای سال ۲۰۲۵ به بعد دارد.مدیر عامل بخش موبایل این شرکت به نام تی ام رو اخیرا در مورد بحث مالی Galaxy AI صحبت کرده است. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود قابلیت های مربوط به Galaxy AI تا سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود. با صحبت های اخیر با نظر می رسد هنوز تصمیمی برای آینده Galaxy AI گرفته نشده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا سامسونگ در آینده ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت اشتراک پولی عرضه خواهد کرد. تی ام رو اعلام کرد تا پایان سال جاری میلادی حدود ۱۰۰ هزار دستگاه به قابلیت های Galaxy AI مجهز خواهند شد.

در گزارش دیگری نیز مدیرعامل سامسونگ موبایل اعلام کرد با وجود سرمایه گذاری عظیم برای توسعه Galaxy AI قابلیت های آن تا سال ۲۰۲۵ برای کاربران رایگان است. البته هنوز به سوال کاربران در مورد آینده این ویژگی پاسخ داده نشده است. دلیل آن هم این است که هنوز سامسونگ پاسخ قطعی برای این پرسش ندارد. تی ام رو نیز اعلام کرد هنوز آینده مالی Galaxy AI توسط سامسونگ مشخص نشده است.

وی اعلام کرد: طبق تجزیه و تحلیل های انجام شده نیازهای مختلفی از طریق قابلیت های هوش مصنوعی برطرف می‌شود و کاربرانی نیز وجود دارند که از استفاده رایگان این قابلیت راضی هستند. همچنین مشتریانی نیز وجود دارند که قابلیت های قوی تری از هوش مصنوعی را بخواهند و برای آن ها پول پرداخت کنند. همه این موارد در تصمیم گیری های آینده مدنظر قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال