ویژگی نمایش خودکار متون مربوط به پادکست‌ها به اسپاتیفای اضافه می‌شود

اسپاتیفای اعلام کرد از این پس قابلیت نمایش خودکار متن پادکست‌ها به این پلتفرم اضافه خواهد شد. بنابراین کاربران در زمان گوش دادن به پادکست‌ها به طور همزمان می‌توانند قسمتی از متن را مشاهده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپاتیفای طی هفته‌های آینده ویژگی جدید ارائه خواهد کرد که می‌تواند برای […]

اسپاتیفای اعلام کرد از این پس قابلیت نمایش خودکار متن پادکست‌ها به این پلتفرم اضافه خواهد شد. بنابراین کاربران در زمان گوش دادن به پادکست‌ها به طور همزمان می‌توانند قسمتی از متن را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپاتیفای طی هفته‌های آینده ویژگی جدید ارائه خواهد کرد که می‌تواند برای سازندگان پادکست‌ها جالب توجه باشد. در این قابلیت محتواهای تولید شده توسط این سازندگان به صورت متن و به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد.

در بیانیه اسپاتیفای اعلام شد این زیرنویس یا نمایش متن محتوای صوتی در زمان پخش آنها نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند به طور همزمان متن را نیز مطالعه کنند. این ویژگی در بخشی با نام Read along قرار دارد و از طریق اسکرول کردن میتوان زیرنویس‌ها را مطالعه کرد.

بنابراین کاربران بهتر به پادکست‌ها دسترسی داشته و همانند ویژگی نمایش متن آهنگ میتوان به قسمت‌های مختلف یک برنامه منتقل شد. به گفته اسپاتیفای با ارائه این قابلیت میلیون‌ها قسمت پادکست به آن مجهز شده و در آینده فایل‌های رسانه‌ای نیز توسط سازندگان به زیرنویس‌ها اضافه خواهد شد. بدین ترتیب سازندگان امکان توصیف بهتر محتوای خود را برای کاربر خواهند داشت.

شنوندگان پادکست در موبایل میتوانند با کمک این ویژگی بخش‌های مختلف آن را در برنامه‌های متفاوت گوش دهند. بنابراین شنوندگان امکان گوش دادن نقاط خاصی از پادکست را داشته و پخش‌های زمانی مختلف نیز برای کاربر ایجاد خواهد شد.

اسپاتیفای اخیراً قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم پادکست خود اضافه کرده تا بتواند از این طریق نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کند. ویژگی اخیر این پلتفرم اضافه شدن هوش مصنوعی ی ترجمه پادکست‌ها به زبان‌های مختلف بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال