گوشی تاشو آیفون احتمالاً دارای حالت خمیدگی به سمت بیرون است

اپل هنوز نتوانسته همانند دیگر رقبا وارد عرصه محصولات تاشو شود. به نظر می‌رسد این شرکت در زمینه توسعه این فناوری تلاش‌های بسیاری انجام داده و در حال حل چالش‌های موجود است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده پل به دنبال توسعه گوشی‌های تاشو خواهد بود و قصد دارد […]

اپل هنوز نتوانسته همانند دیگر رقبا وارد عرصه محصولات تاشو شود. به نظر می‌رسد این شرکت در زمینه توسعه این فناوری تلاش‌های بسیاری انجام داده و در حال حل چالش‌های موجود است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده پل به دنبال توسعه گوشی‌های تاشو خواهد بود و قصد دارد یک آیفون تاشو بزرگ نیز تا سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه کند. طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده است جف پو تحلیلگر محصولات اپل جزئیات بیشتری در مورد آیفون تاشو این شرکت منتشر کرده است. طبق گفته این تحلیلگر دستگاه جدید آیفون ۷.۹ اینچ خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه شود. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه طراحی تاشو آن به سمت بیرون است. پو پیش از این پیش‌بینی کرده بود احتمالاً اپل به دنبال عرضه یک دستگاه هیبریدی تاشو با نمایشگر ۲۰.۳ اینچ در سال ۲۰۲۵ است.  همچنین در کنار آن یک آیفون تاشو نیز تا سال ۲۰۲۶ عرضه می‌کند.

همچنین مینگ چی کو نیز به عنوان تحلیلگر محصولات اپل پیش از این اعلام کرده بود این شرکت روی یک دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی کار می‌کند که ممکن است یک مک بوک بوده و در کنار آن یک گوشی تاشو نیز عرضه خواهد شد. جف پو در مورد آیفون تاشو اپل گفته است این دستگاه شباهت بسیار زیادی به دستگاه هواوی میت ایکس اس ۲ دارد.

همچنین این تحلیلگر مدعی است مک بوک تاشو اپل که قرار است با صفحه نمایش ۲۰.۳ اینچی عرضه شود نیز طراحی مشابه ThinkPad X1 Fold خواهد داشت که توسط لنوو با صفحه لمسی ۱۶.۳ اینچ به عنوان یک لپ تاپ تاشو عرضه شده است. هنوز جزئیات بیشتری در مورد دستگاه‌های تاشو اپل منتشر نشده اما پو به این نکته تاکید داشته است که این دستگاه‌ها احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۶ معرفی خواهند شد. همچنین تولید انبوه آنها احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود.