مدیر سابق آکیلس در متا ویژن پرو را هدست مهندسی شده می‌داند

هوگو بارا سابق آکیلس در متا در مورد ویژن پرو اپل اعلام کرد این هدست یک کیت توسعه دهنده بیش از حد مهندسی شده بوده که برای توسعه دهندگان عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوگو بارا هدست اپل را یک کیت توسعه دهنده با مهندسی بسیار زیاد نامیده و […]

هوگو بارا سابق آکیلس در متا در مورد ویژن پرو اپل اعلام کرد این هدست یک کیت توسعه دهنده بیش از حد مهندسی شده بوده که برای توسعه دهندگان عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوگو بارا هدست اپل را یک کیت توسعه دهنده با مهندسی بسیار زیاد نامیده و معتقد است این هدست بیشتر برای توسعه دهندگان عرضه شده تا مخاطبان عادی. هدست واقعیت ترکیبی اپل با قیمت حدود ۳۵۰۰ دلار از زمان عرضه تاکنون مورد تحسین بسیاری از افراد قرار گرفته است. از طرفی انتقادهایی نیز در زمینه کمبود اپلیکیشن و قیمت بالا بر این هدست وارد شده است.

هوگو بارا در وبلاگ شخصی خود در مورد این هدست اعلام کرد این هدست بیش از حد مهندسی شده و مخاطب آن تنها توسعه دهندگان خواهند بود. این دانشمند حوزه کامپیوتر پیش از این مدیریت بخش‌های مختلفی از گوگل را بر عهده داشته و در سال ۲۰۱۲ نیز معاون بخش اندروید بوده است. وی در سال ۲۰۱۷ رئیس بخش آکیلس در فیسبوک یا متای فعلی شد. در حال حاضر بارا مدیرعامل شرکت دتکت به عنوان یک استارتاپ فناوری سلامت است.

بارا ضمن اعلام علاقه‌مندی خود به واقعیت مجازی پیش از این ورود اپل به صنعت واقعیت مجازی را بهترین اتفاق برای آکیلس می‌دانست. زیرا با ورود اپل به این بازار متا نیز وادار می‌شود تا تلاش خود را برای بهبود حفظ تایش انجام دهد. پس از عرضه ویژن پرو نیز وی معتقد است اپل با ارائه دستگاهی بالاتر از تقاضاهای معمولی نسبت به هدست‌های واقعیت مجازی از سوی مصرف کنندگان تنها باعث بالا بردن سطح توقع در بازار شده است. به گفته وی ویژن پرو هنوز یک کیت توسعه دهنده بوده و راه زیادی در پیش دارد همچنین این هدست باید در اختیار کسانی قرار بگیرد که می‌توانند باعث پیشرفت آن شوند. این هدست پس از ایالات متحده به زودی در اختیار کاربران کشورهای ژاپن و کانادا قرار میگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال