رنگ سبز پیکسل ۸ پرو توجهات کاربران را از گلکسی اس ۲۴ سامسونگ برداشته است

گوگل قصد دارد با رونمایی از رنگ جدید پیکسل ۸ توجهات را از گلکسی اس ۲۴ به پرچمدار خود هدایت کند. گوگل قصد دارد رنگ جدیدی را برای گوشی پرچمدار خود یعنی پیکسل ۸ پرو رونمایی کند که می‌تواند باعث جلب توجه کاربران از گلکسی اس ۲۴ به سمت پیکسل ۸ پرو شود. به گزارش […]

گوگل قصد دارد با رونمایی از رنگ جدید پیکسل ۸ توجهات را از گلکسی اس ۲۴ به پرچمدار خود هدایت کند. گوگل قصد دارد رنگ جدیدی را برای گوشی پرچمدار خود یعنی پیکسل ۸ پرو رونمایی کند که می‌تواند باعث جلب توجه کاربران از گلکسی اس ۲۴ به سمت پیکسل ۸ پرو شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فروشگاه آنلاین گوگل به زودی رنگ جدیدی از پیکسل ۸ پرو را با نام Minty Fresh معرفی خواهد کرد که به نوعی رنگ سبز شبیه بوده و از ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست این رنگ سبز فقط مختص پیکسل ۸ پرو است یا مدل‌های دیگر پیکسل ۸ نیز با این رنگ به فروش می‌رسند.

به نظر می‌رسد تنها تفاوت پیکسل ۸ پرو جدید مدل مینتی فرش با مدل های قبلی ان به رنگ آن وابسته بوده و از نظر مشخصات فنی و دیگر قابلیت‌های موجود هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد. گوگل مدل جدید پیکسل ۸ پرو را که در زمان عرضه ۹۹۹ دلار بوده است اکنون با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رساند که با توجه به قیمت سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا بسیار کمتر است. سامسونگ مدل گلکسی اس ۲۴ اولترا را با قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه می‌کند.

 

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال