معرفی گلکسی اس ۲۴ اولترا با قابلیت‌های فراوانی از هوش مصنوعی انجام شد

سامسونگ در مراسم رویداد آنپکد ۲۰۲۴ از جدیدترین پرچمدار خود گلکسی اس ۲۴ اولترا رونمایی کرد. این گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و فریم تیتانیومی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین پرچمدار سامسونگ دارای طراحی مشابه نسل قبل بوده و در آن از سخت افزار جدید بازار استفاده شده است. […]

سامسونگ در مراسم رویداد آنپکد ۲۰۲۴ از جدیدترین پرچمدار خود گلکسی اس ۲۴ اولترا رونمایی کرد. این گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و فریم تیتانیومی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین پرچمدار سامسونگ دارای طراحی مشابه نسل قبل بوده و در آن از سخت افزار جدید بازار استفاده شده است. نمایشگر غول پیکر ۶.۸ اینچی این گوشی از نوع QHD+ Dynamic AMOLED ۲X دارای روشنایی ۲۶۰۰ نیت بوده و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در آن استفاده شده است. در این گوشی برخلاف نسخه های دیگر این خانواده از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده نشده است.

سامسونگ وعده داده در این گوشی به مدت ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری انجام خواهد شد. طبق اطلاعات ارائه شده در این گوشی از اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 استفاده شده است. این برای نخستین بار است که یک گوشی اندرویدی تا ۷ نسل آینده خود از بروزرسانی ها برخوردار خواهد شد.

سامسونگ در این گوشی از فریم تیتانیومی استفاده کرده است. همچنین به دلیل استفاده از نمایشگر تخت از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و خطاهای لمسی در حین کار با دستگاه کاهش خواهد یافت.

در این گوشی یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد که با ایجاد تغییرات در ساختار و نرم افزار آن، تجربه عکاسی و فیلمبرداری را جذاب تر می کند. همچنین پیکسل های این دوربین حدود ۶۰ درصد بزرگتر شده و به ۱.۴ میکرون رسیده اند. ترکیب دوربین های تله فوتو در این گوشی تغییر کرده و اکنون می توانند زوم ۳ و ۵ برابری بدون افت کیفیت در اختیار کاربران قرار دهند. بدین ترتیب رزولوشن حسگر دوربین پریسکوپی تا ۵۰ مگاپیکسل افزایش یافته است.

قابلیت های نرم افزاری دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا مشابه پیکسل ۸ پرو بوده و بدین ترتیب می توان سوژه های اضافه را حذف و ویرایش بهتری روی تصاویر انجام داد. دیگر قابلیت های هوش مصنوعی مانند رهگیری پرتو نیز به ثبت تصاویر باکیفیت کمک می کنند. ظرفیت باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که با نسل قبلی تفاوتی ندارد. اما با توجه به قابلیت های اضافه شده انتظار می‌رود شاهد شارژذهی بهتر این گوشی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال