آیفون ۱۶ پرو احتمالاً با قابلیت پشتیبانی از وای فای و مودم 5G بهبود یافته عرضه می‌شود

شایعاتی درباره نسل بعدی آیفون‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً آیفون ۱۶ پرو با قابلیت پشتیبانی از وای فای ۷ و مجهز به مودم 5G سریع تر عرضه میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع دنیای فناوری اطلاعات اخیراً داده‌هایی را درباره آیفون ۱۶ پرو منتشر کرده است. طبق […]

شایعاتی درباره نسل بعدی آیفون‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً آیفون ۱۶ پرو با قابلیت پشتیبانی از وای فای ۷ و مجهز به مودم 5G سریع تر عرضه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع دنیای فناوری اطلاعات اخیراً داده‌هایی را درباره آیفون ۱۶ پرو منتشر کرده است. طبق اعلام جف‌پو از تحلیلگران بازار و به گفته منابع موجود در زنجیره تامین محصولات اپلt احتمالاً آیفون ۱۶ پرو برای نمایشگر بزرگتر خواهد بود. پیش از این منابع دیگر مانند مینگ چی کو و راس یانگ نیز به چنین مواردی اشاره کرده بودند.

با توجه به اینکه قرار است نمایشگر آیفون ۱۶ پرو افزایش یابد، بنابراین اپل به راحتی می تواند در این گوشی از دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده کند. همچنین احتمالا دوربین های مدا پرو و پرومکس آیفون ۱۶ به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید مجهز خواهند شد.

به گفته این منابع، اپل قصد دارد در آیفون ۱۶ از تراشه ۳ نانومتری A18 Pro استفاده کند. همچنین میزان رم در این گوشی ها همچنان ۸ گیگابایت خواهد بود. البته سرعت ارتباطات در این گوشی افزایش خواهد داشت. گوشی های نسل بعدی آیفون دارای مودم اسنپدراگون X75 خواهد بود که دارای سرعت ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه در حالت حداکثری هستند. همچنین مدل های پرو قابلیت پشتیبانی از وای فای ۷ را خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال