فرایند طولانی عرضه ویژن پرو در فروشگاه‌ها توسط بلومبرگ لو رفت

به نظر می‌رسد اپل امه‌های ویژه‌ای را برای عرضه رسمی اپل ویژن پرو در نظر گرفته است. که اخیراً مارک گرمن از بلومبرگ در این باره منتشر کرده است جزئیات گفته نشده‌ای را در مورد نمایش این هدست در فروشگاه‌ها بیان می‌کند. ظاهرا اپل قصد دارد برای افزایش فروش این هدست اجازه استفاده از این […]

به نظر می‌رسد اپل امه‌های ویژه‌ای را برای عرضه رسمی اپل ویژن پرو در نظر گرفته است. که اخیراً مارک گرمن از بلومبرگ در این باره منتشر کرده است جزئیات گفته نشده‌ای را در مورد نمایش این هدست در فروشگاه‌ها بیان می‌کند. ظاهرا اپل قصد دارد برای افزایش فروش این هدست اجازه استفاده از این محصول را در فروشگاه‌ها به مردم بدهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ کارکنان فروشگاه اپل فرایند استفاده از این محصول توسط مردم را با اسکن چهره کاربران همانند فیس آیدی آغاز خواهند کرد. افراد نیازمند به اصلاح بینایی نیز می‌توانند هدست را با کمک صدها لنز طبی و با استفاده از نسخه مناسب خود آزمایش کنند. به گفته گرمن فروشگاه‌ها موظف هستند دموی ویژن پرو را تا ۲۵ دقیقه ادامه دهند. عکس‌ها و ویدیوهای سه بعدی از جمله ویدیوهای تهیه شده با آیفون ۱۵ پرو نیز در این فروشگاه‌ها مشاهده خواهد شد. همچنین ویژن پرو به عنوان جایگزین آیپد و یا کامپیوتر با سایر برنامه‌ها نیز آزمایش می‌شود.

در این گزارش آمده است اپل با توجه به شکایت‌های مبنی بر سنگینی هدست پس از استفاده ۳۰ دقیقه‌ای بند راحت‌تری را برای آن طراحی کرده است. با وجود برنامه‌ریزی‌های مختلف، اپل انتظار فروش زیادی را برای این هدست ندارد. در حال حاضر فقط ۸۰ هزار نسخه برای عرضه اولیه این دستگاه و ۵۰۰ هزار دستگاه برای عرضه کل سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال