شاسی جدید آیفون ۱۵ تعمیر آن را آسان تر می‌کند

گزارش های اخیر مارک گورمن از بلومبرگ نشان می دهد اپل در آیفون ۱۵ از شاسی های بازطراحی شده استفاده کرده و همین موضوع باعث آسان تر شدن تعمیرات این دستگاه میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به تغییرات طراحی در آیفون ۱۵ پرو تعمیر آن به راحتی انجام شده […]

گزارش های اخیر مارک گورمن از بلومبرگ نشان می دهد اپل در آیفون ۱۵ از شاسی های بازطراحی شده استفاده کرده و همین موضوع باعث آسان تر شدن تعمیرات این دستگاه میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به تغییرات طراحی در آیفون ۱۵ پرو تعمیر آن به راحتی انجام شده و حتی در صورت آسیب به پنل شیشه ای پشت آن می توان آن را تعویض کرد. طبق گزارش خبرنگار بلومبرگ طراحی جدید شاسی گوشی باعث ایجاد تغییرات مفید شده و نتیجه آن افزایش تعمیرپذیری این دستگاه بوده است. همچنین در اثر این تغییرات پنل پشتی شیشه ای آیفون ۱۵ پرو قابلیت جابجایی خواهد داشت. برای نخستین بار از آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس ویژگی باز شدن از هر دو طرف پنل جلویی و پشتی به گوشی های آیفون اضافه شد. البته مدل پرو دارای این ویژگی نمی باشد.

ویژگی جابجایی پنل پشتی در آیفون ۱۵ پرو هزینه تعمیر آن را نیز کاهش خواهد داد. در سال گذشته iFixit نیز این بازطراحی انجام شده در آیفون ۱۴ را یکی از مهمترین تغییرات در آیفون اعلام کرد. به حدی که می توان آن را یکی از تغییرات اساسی آیفون از زمان تولید تاکنون دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال