اپلیکیشن جدید Passwords آیفون می‌تواند رمزهای عبور کاربران را به خوبی مدیریت کند

اپل در جریان مراسم توسعه دهندگان از قابلیت Passwords در سیستم عامل جدید خود رونمایی کرد که می‌تواند از طریق تنظیمات آیفون به شکل یک اپ مستقل مورد استفاده قرار گرفته و در آینده نسخه ویندوزی آن نیز عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در زمان معرفی نسخه جدید […]

اپل در جریان مراسم توسعه دهندگان از قابلیت Passwords در سیستم عامل جدید خود رونمایی کرد که می‌تواند از طریق تنظیمات آیفون به شکل یک اپ مستقل مورد استفاده قرار گرفته و در آینده نسخه ویندوزی آن نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در زمان معرفی نسخه جدید سیستم عامل iOS در کنفرانس توسعه دهندگان ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را معرفی کرده است. یکی از این ویژگی‌ها اپلیکیشن جامع Passwords است که می‌تواند در صورت قرارگیری در اختیار کاربران به صورت کراس پلتفرم عمل کند.

اپلیکیشن جدید اپل جایگزینی برای نسخه کی چین است که پیش از این برای مدیریت رمزهای عبور در محصولات این شرکت برای کاربران عرضه می‌شد. برنامه جدید به شکل کراس پلتفرم است و کاربران می‌توانند در محصولات مختلف آن را مورد استفاده قرار دهند. اپلیکیشن امکان ذخیره سازی موارد مختلف از جمله رمز عبور، وای فای، کدهای احراز هویت کی چین و موارد دیگر در کنار رمزهای اشتراکی خواهد داشت. همچنین کاربران با استفاده از این اپلیکیشن همه کاره می‌توانند از طریق برنامه گفته شده رمزهای خود را به خوبی مدیریت کنند.

اپل در زمان معرفی این اپلیکیشن اعلام کرد پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز نیز می‌توانند در کنار سیستم عامل های این شرکت یعنی iOS و مک او اس از این اپلیکیشن استفاده کنند. بنابراین می‌توان گفت امکان استفاده از این اپلیکیشن تقریباً روی تمامی دستگاه‌ها وجود دارد. پیش از این امکان دسترسی به بخش پسورد از طریق تنظیمات روی آیفون و یا مک وجود داشته است اما اکنون به شکل یک برنامه مجزا برای کاربران عرضه شد. همچنین بخش جدیدی به آن اضافه شده که علاوه بر امکان مشاهده رمزهای عبور مدیریت آن را نیز برای کاربران آسان‌تر خواهد کرد.