ساعت هوشمند جدید شیائومی با قابلیت‌های غیرمعمول و پنل قابل تعویض رونمایی شد

شیائومی از یک ساعت هوشمند جدید با رابط کاربری HyperOS رونمایی کرده است که با قابلیت‌های غیرمعمول خود می‌تواند باعث تجربه هیجان انگیز در کاربران شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گذشته گوشی‌های نوکیا با مدل‌های قدیمی امکان تعویض پنل جلویی را به کاربران می‌دادند. شیائومی در شیوه متفاوت این ویژگی […]

شیائومی از یک ساعت هوشمند جدید با رابط کاربری HyperOS رونمایی کرده است که با قابلیت‌های غیرمعمول خود می‌تواند باعث تجربه هیجان انگیز در کاربران شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گذشته گوشی‌های نوکیا با مدل‌های قدیمی امکان تعویض پنل جلویی را به کاربران می‌دادند. شیائومی در شیوه متفاوت این ویژگی را در ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۴ خود به کاربران ارائه کرده است. طبق بیانیه رسمی این شرکت در ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت به نام شیائومی واچ S3 که در نمایشگاه ام MWC 2024 به نمایش گذاشته شده است، کاربران می‌توانند با چرخاندن قاب اطراف صفحه آن را برداشته و قاب جدید را جایگزین آن کنند. بدین ترتیب به راحتی می‌توان صفحه ساعت را به طور خودکار به یک واچ فیس اختصاصی تبدیل کرد. علاوه بر آن امکان ست کردن آن با یک بند جدید نیز وجود دارد.

قاب های قابل جایگزینی با رنگ‌های زرد، رنگین کمانی، سرامیکی دو رنگ و آبی اقیانوسی به همراه بندهای سیاه و سفید عرضه خواهند شد. همچنین قاب‌های آلومینیومی با رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای نیز وجود دارند که هنگام تهیه می‌توان یکی از آنها را برای ساعت هوشمند انتخاب کرد. کاربران می‌توانند بیش از ۱۸۰ واچ فیس رایگان را در این ساعت مورد استفاده قرار داده و از طریق فروشگاه آنلاین شیائومی نیز موارد بیشتری را تهیه کنند.

قاب قابل تعویض تنها ویژگی هیجان انگیز این ساعت نبوده و در آن از کاربری جدید HyperOS شیائومی نیز استفاده شده است . این رابط کاربری در سال گذشته معرفی شد و قرار است به جای رابطه کاربری قدیمی MIUI شیائومی در دستگاه‌های جدید مورد استفاده قرار بگیرد. چنین رابط جدید از سیستم ولا و لینوکس توسعه یافته و در محصولات هوشمند این برند همانند گوشی شیائومی و حتی خودرو نیز نصب خواهد شد.

ساعت جدید شیائومی مجهز به نمایشگر ۱.۴۳ اینچی اولد است که با داشتن گواهی 5ATM امکان مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری را خواهد داشت. سنسور ضربان قلب اکسیژن خون حالت‌های ورزشی و جی پی اس به همراه ردیاب خواب نیز در این دستگاه عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال