ویژگی‌های بعدی ایکس استریم بازی و خرید آنلاین خواهند بود

به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد تلاش خود برای تبدیل شدن ایکس به یک اپلیکیشن همه چی را ادامه دهد. در حال حاضر این شرکت روی قابلیت استریم بازی‌های ویدیویی و خرید آنلاین کار می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت متعلق به ایلان ماسک که پیش از این با نام […]

به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد تلاش خود برای تبدیل شدن ایکس به یک اپلیکیشن همه چی را ادامه دهد. در حال حاضر این شرکت روی قابلیت استریم بازی‌های ویدیویی و خرید آنلاین کار می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت متعلق به ایلان ماسک که پیش از این با نام توییتر فعالیت می‌کرد اکنون از طریق مشترکین سرویس پریمیوم خود یک ویژگی مشابه Twitch استریم بازی‌ها را آزمایش می‌کند. پیش از این یک استریم ۵۴ دقیقه‌ای نیز متعلق به بازی Diablo IV توسط ایلان ماسک به نمایش گذاشته شده بود. ماسک پس از انتشار این مطلب اعلام کرد در حال حاضر قابلیت استریم بازی در این پلتفرم در مرحله آزمایشی قرار دارد. همچنین یکی از مهندسان ایکس به نام کالمن در این باره گفته است: در حال حاضر مشترکین سرویس پریمیوم به این قابلیت دسترسی داشته و می‌توانند اکنون بازی‌ها را استریم کنند.

البته سایر کاربران امکان ثبت نظرات خود را در طول استریم بازی‌ها خواهند داشت. اما امکان پشتیبانی از ویژگی‌های مهم پلتفرم‌های دیگر در حال حاضر وجود ندارد.

ویژگی دیگر مربوط به اپلیکیشن ایکس که با همکاری پاریس هیلتون بازیگر آمریکایی مورد آزمایش قرار گرفته قابلیت خرید آنلاین است. طبق گزارش‌های منتشر شده ایکس طی قراردادی با این بازیگر ۴ ویدیوی محتوای تبلیغاتی تهیه کرده که در آن به ویژگی خرید آنلاین پرداخته شده است.

هنوز مشخص نیست ایکس دارای زیرساخت‌های لازم برای سازگاری با ویژگی‌های جدید است یا خیر. این شکر تاکنون مشکلات بسیاری را در زمینه قابلیت‌های استریم صوتی و ویدیویی داشته و بسیاری از مهندسین آن نیز در ماه‌های اخیر اخراج شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال