پرچمدار بعدی شیائومی برای رقابت با گلکسی اس ۲۴ زودتر از موعد رونمایی می‌شود

شیائومی قصد دارد با هدف رقابت با گوشی پرچمدار جدید سامسونگ گوشی شیائومی ۱۵ را زودتر از موعد رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران دنیای موبایل به نام Digital Chat Station اعلام کرد شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ […]

شیائومی قصد دارد با هدف رقابت با گوشی پرچمدار جدید سامسونگ گوشی شیائومی ۱۵ را زودتر از موعد رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران دنیای موبایل به نام Digital Chat Station اعلام کرد شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز است رونمایی کند. طبق ادعای این افشاگر معروف ویبو تراشه جدید کوالکام در سری شیائومی ۱۵ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معماری سفارشی جدید کوالکام استفاده شده و در آن عملکرد به طور قابل توجهی بهبود یافته است. طبق اعلام این افشاگر سری شیائومی ۱۵ در تاریخ سپتامبر ۲۰۲۴ به صورت انبوه تولید خواهد شد. همچنین این گوشی جدید پرچمدار شیائومی در اواخر آبان یا آذر ماه به طور رسمی در چی رونمایی می‌شود. با توجه به اینکه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در ۲۰۲۴ و زودتر از موعد مقرر عرضه خواهد شد. بنابراین سری شیائومی ۱۵ نیز به صورت زودهنگام معرفی می‌شود.

این افشاگر بیش از این اعلام کرده بود شیائومی ۱۵ همانند نسخه قبلی خود دارای نمایشگر ۶.۳۶ اینچی بوده و از حالت خمیده با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال