اولین هواپیمای هیدروژنی عمود پرواز جهان رونمایی شد

هواپیمای Sirius Jet به عنوان نخستین هواپیمای دارای سوخت هیدروژنی از نوع عمود پرواز در جهان است که می‌تواند حمل و نقل هوایی را بدون آلایندگی انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نخستین هواپیمای هیدروژنی عمود پرواز در جهان دارای طراحی پیشرفته بوده میتواند همکاری‌های استراتژیکی را در آینده به صورت […]

هواپیمای Sirius Jet به عنوان نخستین هواپیمای دارای سوخت هیدروژنی از نوع عمود پرواز در جهان است که می‌تواند حمل و نقل هوایی را بدون آلایندگی انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نخستین هواپیمای هیدروژنی عمود پرواز در جهان دارای طراحی پیشرفته بوده میتواند همکاری‌های استراتژیکی را در آینده به صورت پایدار تعریف کند. یک استارتاپ هوانوردی از سوئیس با نام Sirius Aviation موفق به راه اندازی نخستین هواپیمای عمود پرواز با موتور هیدروژنی در جهان شده است. این برنامه گام بزرگی در صنعت هوای پایدار محسوب شده و می‌تواند استاندارد صنعتی جدیدی را پایه گذاری کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده این هواپیمای عمود پرواز کارایی بالایی داشته و با یک سیستم نیروی محرکه هیدروژن الکتریکی کار می‌کند. همچنین با استفاده از تطبیق پذیری هواپیما و بالگردها امکان ادغام آیرودینامیک جت وجود دارد. با کمک فناوری‌های این هواپیما امکان پرواز در فواصل طولانی با سرعت چشمگیر و در ارتفاع بالا به صورت کاملاً بی‌صدا وجود خواهد داشت. این شرکت سوئیسی هواپیمای ساخته شده را نمادی از فناوری پیشرفته و طراحی متمایز و مهندسی دقیق دانسته که می‌تواند حمل و نقل هوایی را با استاندارد جدیدی معرفی کند.

قرار است این جت تجاری عمود پرواز در نسخه بیزینس بدون آلایندگی با برد پروازی چشمگیر ۱۸۵۱ کیلومتر و قابلیت ارتفاعگیری تا ارتفاع ۳۰ هزار فوت با سر و صدای بسیار اندک ۶۰ دسیبل عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال