این اولین جاده با قابلیت شارژ بی سیم خودروهای برقی است

اولین جاده شارژ بی سیم خودروهای برقی در میشیگان توسعه یافته تا وسایل نقلیه الکتریکی بتوانند به راحتی مورد پذیرش قرار گرفته و توسط کاربران آنها مورد استفاده قرار بگیرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین جاده شارژ بی سیم وسایل نقلیه در دیترویت به عنوان قطب تاریخی صنعت خودرو نصب شده […]

اولین جاده شارژ بی سیم خودروهای برقی در میشیگان توسعه یافته تا وسایل نقلیه الکتریکی بتوانند به راحتی مورد پذیرش قرار گرفته و توسط کاربران آنها مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین جاده شارژ بی سیم وسایل نقلیه در دیترویت به عنوان قطب تاریخی صنعت خودرو نصب شده است. در این پروژه شهرداری و اداره حمل و نقل میشیگان با یکدیگر همکاری داشته اند. همچنین شرکت الکتریون با زمینه کاری ارائه کننده راه حل های شارژ بی سیم برای وسایل نقلیه این فناوری را راه اندازی و تکمیل کرده است. این جاده می تواند در نحوه کارکرد و ارائه انرژی به این خودروها انقلابی جدید ایجاد کند.

در این جاده از سیم پیچ های شارژ القایی با جنس مس استفاده شده است که در زیر سطح جاده و در طولی به اندازه ۴۰۰ متر بکار گرفته شده است.‌ این سیم پیچ ها با کمک میدان مغناطیسی برق را به صورت بی سیم به وسایل نقلیه منقل کرده و این وسایل نیز از طریق گیرنده های الکتریون خود قادرند این انرژی را دریافت و در زمان پارک و یا رانندگی در این جاده آن را ذخیره کنند.

این سیم پیچ ها در زمان عبور وسایل نقلیه از روی آنها فعال خواهند شد. بنابراین در زمان عبور عابرین پیاده و با حیوانات غیر فعال و ایمن خواهد بود. این ابتکار تلاش بخش نوآوری دانشگاه میشیگان بوده و در سال گذشته توسط فرماندار میشیگان اطلاع رسانی شده بود. این شرکت دو ایستگاه شارژ القایی نیز در این نقطه نصب کرده تا خودروهای مجهز به گیرنده های این شرکت بتوانند در زمان پارک نیز امکان دریافت انرژی لازم را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال