هزار اپ اختصاصی برای هدست ویژن پرو منتشر شده است

طبق اعلام مدیر ارشد بازاریابی اپل اکنون هدست ویژن پرو بیش از هزار اپ اختصاصی برای خود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل بیش از این اعلام کرده بود در زمان عرضه هدست ویژه پرو حدود ۶۰۰ اپلیکیشن مخصوص این دستگاه منتشر خواهد شد اکنون مدیر ارشد بازاریابی اپل اعلام کرده […]

طبق اعلام مدیر ارشد بازاریابی اپل اکنون هدست ویژن پرو بیش از هزار اپ اختصاصی برای خود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل بیش از این اعلام کرده بود در زمان عرضه هدست ویژه پرو حدود ۶۰۰ اپلیکیشن مخصوص این دستگاه منتشر خواهد شد اکنون مدیر ارشد بازاریابی اپل اعلام کرده است بیش از هزار عدد اپلیکیشن اختصاصی برای ویژن پرو منتشر شده است.

گرگ جازویاک مدیر ارشد بازاریابی این شرکت در شبکه اجتماعی ایکس در پست جدیدی اعلام کرد اکنون بیش از هزار عدد اپلیکیشن اختصاصی برای ویژن پرو ساخته شده است. همچنین تعداد اپ های سازگار با ویژن او اس نیز به ۱.۵ میلیون عدد می رسد.

جازویاک در این پست اظهار امیدواری کرده تا در آینده ضمن همکاری توسعه دهندگان بیشتر فرصت‌های بیشتری نیز برای ارائه شود. از طرفی افزایش کاربردهای این هدست با افزایش تعداد اپ‌های آن با یکدیگر در ارتباط بوده و اپل برای افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها از توسعه دهندگان برای تولید استقبال خواهد کرد.

در حال حاضر ویژن پرو می‌تواند اپ های آیپد را نیز اجرا کند. اما تجربه استفاده از برنامه‌های اختصاصی این هدست متفاوت بوده و باید برای سیستم عامل ویژن او اس توسعه داده شده باشد. یکی از دلایلی که برخی از علاقمندان به ویژه پرو از خرید این دستگاه منصرف شده‌اند نیز وجود تعداد کم اپلیکیشن این هدست است. زیرا آنها معتقدند برای افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها باید مدت زمان بیشتری منتظر ماند.

با توجه به درگیری‌هایی که اپل با برخی از توسعه دهندگان از جمله توسعه دهندگان بزرگ در اپ استور ایجاد کرده است باید منتظر بود تا ببینیم نتیجه توسعه اپ های این دستگاه و روند آن چگونه پیش خواهد رفت. پیش از این برخی توسعه دهندگان تمایلی برای ساخت اپ برای این هست نداشتند. به عنوان مثال یوتیوب در ابتدا اعلام کرد برای ساخت اپلیکیشن ویژن پرو برنامه ای ندارد در حالی که اکنون این کار را انجام می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال