شبکه اجتماعی تردز به قابلیت ویرایش پست‌ها مجهز شد

طبق گفته متا شبکه اجتماعی تردز به قابلیتی برای ویرایش پست‌ها توسط کاربران مجهز شد. کاربران می‌توانند تا ۵ دقیقه پس از ارسال پست آنها را ویرایش کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل متا در پست جدید خود اعلام کرد کاربران تردز می‌توانند پست‌های خود را پس از انتشار از طریق […]

طبق گفته متا شبکه اجتماعی تردز به قابلیتی برای ویرایش پست‌ها توسط کاربران مجهز شد. کاربران می‌توانند تا ۵ دقیقه پس از ارسال پست آنها را ویرایش کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل متا در پست جدید خود اعلام کرد کاربران تردز می‌توانند پست‌های خود را پس از انتشار از طریق گزینه ویرایش اصلاح کنند. این در حالی است که شبکه اجتماعی ایکس به عنوان رقیب تردز چنین قابلیتی را برای توییت کاربران عرضه کرده بود. ایلان ماسک از زمان تصاحب ایکس این قابلیت را تنها به کاربران اشتراکی ارائه کرد و اکنون کاربران نسخه رایگان امکان استفاده از آن را ندارند.

اما قابلیت ویرایش در تردز برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد داشت. هر دو نسخه موبایل و وب این اپلیکیشن به این قابلیت مجهز خواهند شد و کاربران می‌توانند در هر دو نسخه از آن استفاده کنند. در حال حاضر زمان ویرایش پست‌ها برخلاف ایکس به نمایش گذاشته نمی‌شود. همچنین در اثر ویرایش، لایک‌ها و ری پست‌ها نیز تغییری نخواهند داشت. البته این موضوع میتواند باعث سوءاستفاده از پست‌ها شود. احتمالاً متا در آینده تاریخچه ویرایش را نیز به این ویژگی اضافه خواهد کرد. زاکربرگ پیش از این به اضافه شدن قابلیت ویس در این پلتفرم نیز اشاره کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال