کاربران در برخی از کشورها می‌توانند تلویزیون‌های سامسونگ را در خانه تعمیر کنند

از این پس برخی از کاربران کشورهای مختلف می‌توان ند گوشی و تلویزیون سامسونگ را در خانه تعمیر کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سال گذشته طی همکاری با  iFixitبرای تعمیر محصولات خود توسط مشتریان برنامه جدیدی را معرفی کرد. طی این برنامه دارندگان محصولات این شرکت در ۳۰ کشور می‌توانند […]

از این پس برخی از کاربران کشورهای مختلف می‌توان ند گوشی و تلویزیون سامسونگ را در خانه تعمیر کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سال گذشته طی همکاری با  iFixitبرای تعمیر محصولات خود توسط مشتریان برنامه جدیدی را معرفی کرد. طی این برنامه دارندگان محصولات این شرکت در ۳۰ کشور می‌توانند از طریق قطعات عرضه شده به بازار و نصب برنامه Self repair Assistant به صورت گام به گام از راهنمایی‌های موجود برای تعمیر وسایل استفاده کرده و آنها را تعمیر کنند.

در بیانیه سامسونگ اعلام شد تعداد محصولات در برنامه سرویس تعمیر رو به افزایش بوده و اکنون امکان تعمیر ۵۰ دستگاه و اکثر مدل‌های گوشی‌های سامسونگ، تبلت و لپ‌تاپ‌ها نیز وجود دارد. هم اکنون این شرکت ۱۴ محصول را نیز به فهرست محصولات قابل تعمیر در خانه اضافه کرده که در آنها نام محصولاتی مانند گلکسی اس ۲۳ گلکسی زد فولد ۵ و زد فیلیپ ۵ نیز دیده می‌شود. مالکان بخش لوازم خانگی نیز می‌توانند همانند سایر دسته‌ها به قطعات و راهنمای گام به گام تعمیر و ابزارها دسترسی داشته باشند. تنوع قطعات برای تعمیر گوشی و تبلت‌های سامسونگ بیشتر شده است. همچنین قیمت کیت‌های تعمیر سامسونگ با توجه به مدل آن متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال