قابلیت‌های تماس صوتی و تصویری ایکس پولی خواهند بود

به زودی شبکه اجتماعی ایکس قابلیت‌های تماس صوتی و تصویری را برای کاربران عرضه خواهد کرد. اما طبق گزارش‌هایی که بر اساس کدهای اپ این شبکه اجتماعی تهیه شده نشان می‌دهد احتمالاً تنها کاربران سرویس پریمیوم می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی ایکس قابلیت تماس […]

به زودی شبکه اجتماعی ایکس قابلیت‌های تماس صوتی و تصویری را برای کاربران عرضه خواهد کرد. اما طبق گزارش‌هایی که بر اساس کدهای اپ این شبکه اجتماعی تهیه شده نشان می‌دهد احتمالاً تنها کاربران سرویس پریمیوم می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی ایکس قابلیت تماس صوتی و تصویری را در آینده نزدیک تنها به کاربران اشتراکی این پلتفرم ارائه می‌کند. یکی از کاربران ایکس به نام کریس مسینا در تردز لیستی از رشته‌ها را با بررسی کدهای این اپلیکیشن منتشر کرده که در آن قابلیت تماس صوتی و تصویری مشاهده می‌شود. در این رشته‌ها به برخی جزئیات مربوط به این قابلیت مانند المان‌های قابل مشاهده توسط کاربر در زمان قبول کردن تماس و یا نحوه انتخاب کاربر برای تماس دیده می‌شود.

کریس به بخشی از این رشته کدها اشاره کرده که در آن نشان می‌دهد ویژگی تماس صوتی و تصویری در ایکس تنها برای کاربران پریمیوم خواهد بود. همچنین کاربران برای دسترسی به آن باید اشتراک ایکس را خریداری کنند. این پلتفرم در ماه‌های اخیر ویژگی‌های جدیدی را برای سرویس پریمیوم رونمایی کرده تا کاربران بیشتری را جذب این سرویس کند. همچنین برخی ویژگی‌هایی که در قدیم به صورت رایگان به کاربران عرضه می‌شد با محدودیت مواجه شده و تنها کاربران اشتراکی می‌توانند به طور کامل از آنها برخوردار شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال