با اضافه شدن قابلیت حالت تعمیر در اندروید اطلاعات شخصی کاربران مصون می‌ماند

گوگل قصد دارد قابلیت Repair Mode یا حالت تعمیر را به اندروید اضافه کند. با استفاده از این ویژگی کاربران دیگر نگران اطلاعات شخصی خود نبوده و در هنگام تعمیر گوشی از مصون ماندن آن مطمئن خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیار از کاربران در زمان تحویل گوشی به تعمیرکاران […]

گوگل قصد دارد قابلیت Repair Mode یا حالت تعمیر را به اندروید اضافه کند. با استفاده از این ویژگی کاربران دیگر نگران اطلاعات شخصی خود نبوده و در هنگام تعمیر گوشی از مصون ماندن آن مطمئن خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیار از کاربران در زمان تحویل گوشی به تعمیرکاران نسبت به افشای اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود نگران هستند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس به نام میشان رحمان از اضافه کردن قابلیت حالت تعمیر به اندروید خبر داده است. حدود یک سال پیش سامسونگ چنین قابلیتی را به گوشی‌های خود اضافه کرد و احتمالاً در آینده این قابلیت به دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز اضافه خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شده است حالت تعمیر مربوط به گوگل نیاز به تنظیم رمز عبور مخصوص دارد. همچنین برای غیر فعال کردن این ویژگی نیز نیاز است تا از همان رمز مجدداً استفاده شود. در صورتی که کاربر قابلیت Repair Mode  را فعال کند اطلاعات شخصی وی حفظ شده و در واقع نسخه دیگری از رابط کاربری که در آن اطلاعات شخصی وجود ندارد در اختیار تعمیرکار قرار خواهد گرفت. پس از فعال شدن این قابلیت تنها کاربر می تواند به داده های خود دسترسی پیدا کند. این اطلاعات شامل عکس ها، ویدیوها، اطلاعات حساب کاربری و … است. البته دیگر برنامه های پیش فرض گوشی همچنان به کار خود ادامه می دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال