با گوشی بعدی سونی می‌توانید عکس‌های خود را با امضای دیجیتالی ثبت کنید

سونی قصد دارد ویژگی جدیدی در بخش دوربین به گوشی‌های جدید اکسپریا یک مارک ۶ و اکسپریا ۵ مارک ۶ اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی از جمله شرکت‌های حوزه فناوری محسوب می‌شود که در هر بار معرفی پرچمداران جدید خود تلاش کرده تا ویژگی جدیدی را به دستگاه‌های خود […]

سونی قصد دارد ویژگی جدیدی در بخش دوربین به گوشی‌های جدید اکسپریا یک مارک ۶ و اکسپریا ۵ مارک ۶ اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی از جمله شرکت‌های حوزه فناوری محسوب می‌شود که در هر بار معرفی پرچمداران جدید خود تلاش کرده تا ویژگی جدیدی را به دستگاه‌های خود اضافه کند که تاکنون در این صنعت دیده نشده است. به همین دلیل می‌توان این شرکت را با سنت اولین در دنیا شناخت. از جمله ویژگی جدید این شرکت ژاپنی که در گزارش‌های اخیر به آن اشاره شده می‌توان به قابلیت‌های جالب مدل‌های جدید گوشی سونی اشاره کرد.

پرچمداران آینده این شرکت ثبت تصاویر دوربین گوشی‌ها را با امضای دیجیتالی منحصر به فرد روی عکس‌ها و ویدیوها انجام خواهند داد. هدف از انجام این کار نیز جلوگیری از جعل و ثبت تصاویر اورجینال است. بنابراین بررسی متا دیتای تصاویر و ویدیوها می‌تواند نشان دهنده دستکاری آنها باشد.

این ویژگی برای دوربین‌های DSLR گوشی‌های سونی از طریق یک به روز رسانی نرم‌افزاری ارائه می‌شود. شرکت تلاش کرده تا این ویژگی را به گوشی‌های هوشمند خود اضافه کند. بنابراین در صورتی که یکی از کاربران گوشی‌های سونی هستید و یا قصد دارید در آینده یکی از پرچمداران این شرکت را تهیه کنید می‌توانید از این ویژگی استفاده کرده و عکس‌ها و ویدیوهای خود را با امضای دیجیتالی به ثبت برسانید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال