شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به طور رسمی معرفی شدند

گوشی‌های جدید پرچمدار شیائومی در حالی معرفی شدند که از اولین گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در روز گذشته در رویداد مخصوص معرفی پرچمداران جدید خود از گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها اولین گوشی‌های جهان محسوب […]

گوشی‌های جدید پرچمدار شیائومی در حالی معرفی شدند که از اولین گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ هستند.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در روز گذشته در رویداد مخصوص معرفی پرچمداران جدید خود از گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها اولین گوشی‌های جهان محسوب می‌شوند که در آنها از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام استفاده شده است.
شیائومی ۱۴ مجهز به نمایشگر ۶.۳۶ اینچی از نوع اولد است که در آن نرخ تازه سازی تصویر در حداکثر حالت به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. در این گوشی سنسور اثر انگشت در نمایشگر قرار داشته و به گفته شرکت سازنده روشنایی آن نیز به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. در این مراسم شیائومی با مقایسه ضخامت دستگاه خود با آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو اعلام کرد پرچمداران جدید این شرکت حدود ۶ درصد ضخامت کمتر نسبت به آنها خواهند داشت.
شیائومی ۱۴ مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود که علاوه بر آن یک باتری ۴۶۱۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ سریع ۵۰ وات نیز توسط این باتری پشتیبانی خواهد شد. سیستم عامل جدید شیائومی یعنی HyperOS نیز در این گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در پنل پشتی سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی کمپانی لایکا قرار دارد که دارای ماژول مربعی شکل بوده و دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل و در بالای نمایشگر قرار دارد.
شیائومی قصد دارد گوشی جدید خود را در چهار پیکربندی با نسخه پایه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی و با قیمت ۵۴۵ دلار به بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال