شیائومی ۱۴ با قیمت گذاری حرفه‌ای توانست به آمار فروش انفجاری دست پیدا کند

شیائومی با کمک پرچم‌دار جدید خود توانست به آمار فروش بالایی دست پیدا کند و از طریق آنها رکورد تازه‌ای نیز به ثبت رسیده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، درآمد شیائومی از طریق فروش پرچمداران جدید خود به رقم رکورد شکن ۸۷.۵ میلیون دلار رسیده است. این رقم می‌تواند به عنوان […]

شیائومی با کمک پرچم‌دار جدید خود توانست به آمار فروش بالایی دست پیدا کند و از طریق آنها رکورد تازه‌ای نیز به ثبت رسیده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، درآمد شیائومی از طریق فروش پرچمداران جدید خود به رقم رکورد شکن ۸۷.۵ میلیون دلار رسیده است. این رقم می‌تواند به عنوان نقطه عطف در آمار فروش دستاورد چشمگیری نیز برای این برند محسوب شود.

شیائومی ۱۴ که اواخر مهرماه معرفی شد توانست درآمدزایی مهمی نیز برای چینی‌ها به دنبال داشته باشد. این گوشی با حجم فروش و درآمد بالا توانست روی فروش فروشگاه‌های آنلاین نیز تسلط پیدا کند. در حال حاضر شیائومی ۱۴ در رده نخست فروش موبایل در بین برندهای چینی قرار دارد.

شیائومی در شبکه اجتماعی ویبا پستی را در این مورد منتشر کرده و در آن از حمایت مشتریان و اشتیاق آنها برای تهیه گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو قدردانی کرده است. به گفته شیائومی این فروش توانست یک پیروزی مشترک و نشان دهنده ارتباط قوی این شرکت و کاربران باشد. شیائومی از زمان عرضه گوشی‌های پرچمدار جدید خود توانست با عملکرد مناسب میزان فروش خود را افزایش داده به طوری که تا پایان ۳۱ اکتبر ۱.۴ میلیارد دلار فروش داشته باشد.

بیشترین آمار فروش مربوط به گوشی سری شیائومی ۱۴ به مدل استاندارد آن تعلق داشته است. تنها پس از ۱۰ روز عرضه این گوشی حدود یک میلیون دستگاه از آن به فروش رفت و میانگین حجم فروش روزانه آن نیز به ۱۰۰ هزار دستگاه رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال