شیائومی قصد دارد برند پوکو وارد بازار تبلت‌ها کند

شیائومی قصد دارد تبلت‌های با نام پوکو را نیز وارد بازار کرده و از این پس باید منتظر عرضه این تبلت‌های ارزان قیمت باشیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی پس از حضور در بازار تبلت‌ها محصولاتی مانند ردمی و یا برند اصلی خود ر ا به بازار عرضه کرده است. این […]

شیائومی قصد دارد تبلت‌های با نام پوکو را نیز وارد بازار کرده و از این پس باید منتظر عرضه این تبلت‌های ارزان قیمت باشیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی پس از حضور در بازار تبلت‌ها محصولاتی مانند ردمی و یا برند اصلی خود ر ا به بازار عرضه کرده است. این کمپانی چینی قصد دارد به زودی تبلت‌های جدید با نام تجاری پوکو را نیز به این بازار عرضه کند. بدین ترتیب دامنه محصولات این شرکت افزایش پیدا کرده و تبلت پوکو با ویژگی‌های مناسب و قیمت مقرون به صرفه نیز در کنار دیگر محصولات قرار می‌گیرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا اخیراً یک تبلت از برند پوکو نیز در مرجع EEC اروپا با همین نام دیده شده و احتمالاً شیائومی قصد دارد تبلت‌های مختلفی را با همین سری به بازار عرضه کند. البته در این گواهینامه تنها مدل دستگاه قابل مشاهده بوده و امکان دریافت جزئیات خاص در مورد مشخصات دستگاه وجود ندارد. این نخستین بار است که برای این نام تجاری یک گواهی تبلت به عنوان پلتفرم صادر می‌شود. البته احتمال دارد همانند برخی از گوشی‌های هوشمند پوکو این تبلت در واقع نام متفاوتی از یک تبلت موجود شیائومی یا ردمی باشد. به نظر می‌رسد برای اینکه در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنیم باید منتظر روشن شدن این موضوع باشیم.

اخیرا شیائومی تبلت پد ۶ اس پرو را به بازار عرضه کرده که با مشخصات پیشرفته توانست در بین کاربران مورد استقبال قرار بگیرد. احتمالاً تبلت پوکو نیز همراه با بسیاری از خصوصیات پد اس ۶ پرو عرضه خواهد شد.

شیائومی تبلت پد ۶ اس پرو را همراه با یک پنل ال سی دی به اندازه ۱۲.۴ اینچ و با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز عرضه کرد. نمایشگر این دستگاه دارای فناوری دالبی ویژن بوده و از روشنایی ۹۰۰ نیت به همراه نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. چیپست به کار رفته در این دستگاه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که به همراه رم نوع LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 به بازار عرضه شد. این محصول با مجموعه دوربین عقب دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در زمینه فیلمبرداری و عکسبرداری قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال