شیائومی گوشی‌های میان رده را نیز به دوربین‌های پرچمدار مجهز خواهد کرد

کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در جهان بسیاری از شرکت‌ها را به ارائه راه حل‌های جدید مجبور کرده است. یکی از این شرکت‌ها شیائومی است که طبق گزارش‌های منتشر شده یک گوشی میان رده جدید با دوربین پرچم‌دار تولید خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی یک گوشی میان رده جدید عرضه […]

کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در جهان بسیاری از شرکت‌ها را به ارائه راه حل‌های جدید مجبور کرده است. یکی از این شرکت‌ها شیائومی است که طبق گزارش‌های منتشر شده یک گوشی میان رده جدید با دوربین پرچم‌دار تولید خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی یک گوشی میان رده جدید عرضه خواهد کرد که در آن از یک دوربین با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل با ابعاد بزرگتر و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال استفاده شده است. به نظر می‌رسد افت فروش در بازار گوشی‌های هوشمند ضررهای سنگینی را متوجه این شرکت‌ها کرده است. زیرا در این بازار با توجه به رقابت بسیار شدید تنها اپل می‌تواند حاشیه سود بیشتری را از فروش آیفون به دست آورده و حضور بهتری داشته باشد.

اکنون شیائومی نیز تلاش کرده تا با افزایش تولید گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جلب کند. یکی از برنامه‌های این شرکت ساخت یک گوشی میان رده با دوربین قدرتمند و پرچمدار است.

شیائومی در سه ماهه پایانی ۲۰۲۲ تنها ۱۳ درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده بود. این میزان در ۲۰۲۳ حدود ۲ درصد کاهش پیدا کرد. اکنون یک افشاگر به نام Korean rice ball ادعا کرد شیائومی قصد دارد با عرضه گوشی‌های میان رده مجدداً سهم بیشتری در این بازار به دست آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال