ارزش بازار شیائومی در روزهای اخیر ۲۰ میلیارد دلار رشد کرد

افت فروش آیفون های اپل در چین باعث شد تا شیائومی از این فرصت استفاده کرده و ارزش بازار خود را تا ۲۰ میلیارد دلار افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بازگشت پر قدرت هواوی به بازار چین با کاهش فروش گوشی های آیفون همراه شد. در این بین سایر برندها […]

افت فروش آیفون های اپل در چین باعث شد تا شیائومی از این فرصت استفاده کرده و ارزش بازار خود را تا ۲۰ میلیارد دلار افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بازگشت پر قدرت هواوی به بازار چین با کاهش فروش گوشی های آیفون همراه شد. در این بین سایر برندها نیز فرصت را غنیمت شمرده و سهم خود را در این بازار افزایش دادند.

در حالی که فروش گوشی های آیفون با افت زیاد همراه بوده است، سازندگان چینی این گوشی ها سهم بازار خود را افزایش داده اند. یکی از این برندها شیائومی بوده است. این شرکت اکنون ارزش بازار خود را ۲۰ میلیارد دلار افزایش داده است. یکی از دلایل آن نیز قیمت گوشی های شیائومی در بازار و افزایش کسب و کارهای مربوط به لوازم الکتریکی بوده است. در این بین دیگر لوازم این برند نظیر دوربین های هوشمند شیائومی نیز نقش موثری ایفا کرده اند.

سهم بازار شیائومی اکنون بیش از ۶۰ درصد رشد داشته و دارای بهترین عملکرد در شاخص فناوری است. البته غیر از شیائومی دیگر برندهای چینی نیز با افت فروش آیفون سود کرده اند. یکی دیگر از عوامل رشد بازار شیائومی معرفی گوشی شیائومی ۱۴ بوده است. از زمان معرفی تاکنون بیش از یک میلیون سفارش از این گوشی ثبت شده است. از طرف دیگر برای گوشی های هواوی نیز در ماه های اخیر چنین عملکرد مشابهی ثبت شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال