از 21 آوریل بهینه سازی وبسایت‌ها برای موبایل در رتبه‌ی گوگل تاثیرگذار خواهدبود

شاید این موضوع را ندانید که گوگل از الگورتیم‌های خود به گونه‌ای استفاده می‌کند که رتبه‌ی سایت‌های مختلفی که برای موبایل و یا تبلت بهینه سازی شده‍‌اند، رتبه‌ی بالاتری پیدا می‌کنند و اصلا اهمیتی ندارد که جستجوی خود را از طریق یک موبایل، کروم‌بوک و … انجام دهید یا خیر، این الگوریتم به طور کلی برای […]

شاید این موضوع را ندانید که گوگل از الگورتیم‌های خود به گونه‌ای استفاده می‌کند که رتبه‌ی سایت‌های مختلفی که برای موبایل و یا تبلت بهینه سازی شده‍‌اند، رتبه‌ی بالاتری پیدا می‌کنند و اصلا اهمیتی ندارد که جستجوی خود را از طریق یک موبایل، کروم‌بوک و … انجام دهید یا خیر، این الگوریتم به طور کلی برای وبسایت هایی که نسخه‌ی موبایلی دارند رتبه‌ی بالاتری در نظر می گیرد.

تا چند هفته‌ی دیگر، یعنی دقیقا روز 21 آوریل وبسایت‌هایی که نسخه‌ی موبایلی دارند از ارزش بالاتری نسبت به گذشته نیز برخوردار خواهند شد. گوگل اعلام کرده که این موضوع در سراسر دنیا رخ می‌دهد و این تغییرات نیز کاملا محسوس خواهند بود. اینطور که به نظر می‌رسد، هدف گوگل از انجام این‌کار، اطمینان از نتایج بهینه در جستجوهای انجام شده می‌باشد.

تا کنون گوگل، تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در چند ماه گذشته برای بروز کردن رتبه‌ی سایت‌‌ها از طریق Googlebot به دست می‌آورد و با تغییراتی که گوگل در الگوریتم‌های خود خواهد داد، به نظر می‌رسد زودتر شاهد این موضوع و تاثیر آن بر روی رتبه‌ی سایت‌ها باشیم. از همین حالا وب‌مسترها نام 21 آوریل را “mobilegeddon” نامیده‌اند و تمامی آنها به دنبال بهینه‌سازی سایت خود هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال