گوشی بعدی شیائومی مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود

شرکت شیائومی تیزر جدیدی برای گوشی‎هوشمند در پیش روی خود منتشر کرده است. این تصویر نشان می‎دهد که گوشی بعدی شیائومی مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. همان‎طور که ممکن است بدانید، طبق جدول زمانی که شیائومی تنظیم کرده است، این شرکت چینی در 6 مهرماه طی رویدادی رسمی از گوشی Mi 5S خود […]

شرکت شیائومی تیزر جدیدی برای گوشی‎هوشمند در پیش روی خود منتشر کرده است. این تصویر نشان می‎دهد که گوشی بعدی شیائومی مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود.

همان‎طور که ممکن است بدانید، طبق جدول زمانی که شیائومی تنظیم کرده است، این شرکت چینی در 6 مهرماه طی رویدادی رسمی از گوشی Mi 5S خود رونمایی خواهد کرد.

اگر به یاد داشته باشید، مردادماه، شایعاتی شکل گرفته بود که این گوشی مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. ولی از آن زمان به بعد، اطلاعات به بیرون درز یافته تنها صحبت از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت این گوشی داشتند.

با آن‎که کاملا احتمال این وجود دارد که گوشی Mi 5S دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پشت خود باشد، باید اشاره داشت که شایعات اخیر که منبع آن‎ها کشور چین است اشاره می‎کنند که گوشی که قرار است در تاریخ 6 مهرماه رونمایی شود، Mi 5S نخواهد بود بلکه احتمالا Mi Note S باشد.

نیازی به گفتن نیست، تک‎‎نیوز همانند با همیشه آخرین اخبار در رابطه با گوشی‎های هوشمند را به اطلاع شما می‎رساند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال