انتشار تصویر محافظ نمایشگر گلکسی اس 11

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی اس خود را معرفی می کند. برای سال 2020 در نظر دارد گلکسی اس 11 را به عنوان سه مدل اقتصادی، استاندارد و پلاس معرفی خواهد کرد. به تازگی تصویر محافظ نمایشگر گلکسی اس 11 منتشر شده که آن را با دوربین سلفی روزنه ای […]

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی اس خود را معرفی می کند. برای سال 2020 در نظر دارد گلکسی اس 11 را به عنوان سه مدل اقتصادی، استاندارد و پلاس معرفی خواهد کرد.

به تازگی تصویر محافظ نمایشگر گلکسی اس 11 منتشر شده که آن را با دوربین سلفی روزنه ای در وسط نشان می دهد. تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی اس 11 منتشر شد و حال نوبت به تصویر نمایشگر این دیوایس رسید.

گویی سامسونگ می خواهد از طراحی گلکسی نوت 10 بهره گیرد که طراحی نمایشگر آن این گونه است. گلکسی اس 11 در نسخه استاندارد دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Dynamic AMOLED QHD+با نرخ تجدید 120 هرتزی است. مدل پلاس از پنل 6.9 اینچی QHD+ برخوردار بوده و گران ترین نسخه است.

در نهایت باید به مدل گلکسی اس 11e اشاره کرد که به پنل 6.4 اینچی FHD+ تجهیز خواهد بود. سری گلکسی اس 11 قرار است از پردازنده اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 9830، باتری بیش از 4000 میلی آمپری، دوربین عقب 108 و 48 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 10 کیو و برخی دیگر مجهز باشند.

به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر جزئیات کاملی باقی ماند. پیش بینی می شود بیشتر شایعات انتشاری پیرامون گلکسی اس 11 به حقیقت تبدیل شود و بعید است با شایعات بی اساس رو به رو باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال