اپل آیفون 6 در 19 سپتامبر عرضه می شود

یک بروشور تبلیغاتی برای اپل آیفون 6 توسط یک کاربر Weibo در چین منتشر شده است که دو گوشی هوشمند آیفون را در کنار قیمت های مربوط به آنها نشان می دهد. شایعات بسیاری وجود دارد که اظهار می کنند اپل در نظر دارد دو دستگاه آیفون را امسال عرضه کند و این بروشور تبلیغاتی یک […]

یک بروشور تبلیغاتی برای اپل آیفون 6 توسط یک کاربر Weibo در چین منتشر شده است که دو گوشی هوشمند آیفون را در کنار قیمت های مربوط به آنها نشان می دهد.

شایعات بسیاری وجود دارد که اظهار می کنند اپل در نظر دارد دو دستگاه آیفون را امسال عرضه کند و این بروشور تبلیغاتی یک نکته دیگر برای قوت بخشیدن به این شایعات است. این بروشور همچنین قیمتی برای این دو آیفون پیشنهاد داده است.

ظاهرا قرار است آیفون6 با نمایشگر 4.7 اینچی به قیمتی معادل 850 دلار در چین عرضه شود، در حالی که آیفون بزرگتر از آن با نمایشگر 5.5 اینچی با قیمت 1012 دلار ارائه خواهد شد. با توجه به بروشور، تاریخ معرفی این دو گوشی 19 سپتامبر می باشد. البته از لحاظ تاریخ معرفی، این خبر زیاد هم تعجب آور نیست، چرا که آیفون 5s در 20 سپتامبر و آیفون 5 در 21 سپتامبر عرضه شده بودند.

گزارشات GSMlnsider از چین ادعا می کند که اپل در حال حاضر آیفون6 را برای تست اتصال 4G LTE به اپراتور های چینی از قبیل China Mobile و China Unicom فرستاده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال