برخورد قاطع وزیر ارتباطات با شرکت های ارزش افزوده

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات اخیرا از کلاه برداری شرکت های ارزش افزوده سخن گفته و جهت روشن شدن این قضیه به کاربران وعده ارسال اطلاعات مربوط به هزینه پرداختی به این سرویس ها را داده است. با انتشار این خبر شرکت های ارزش افزوده شکایتی را علیه آذری جهرمی تنظیم نمودند. به گزارش […]

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات اخیرا از کلاه برداری شرکت های ارزش افزوده سخن گفته و جهت روشن شدن این قضیه به کاربران وعده ارسال اطلاعات مربوط به هزینه پرداختی به این سرویس ها را داده است. با انتشار این خبر شرکت های ارزش افزوده شکایتی را علیه آذری جهرمی تنظیم نمودند.

به گزارش سرویس اخبار داخلی سایت تک نیوز ، دادستانی کشور نیز پیرو این شکایت از وزیر ارتباطات خواست تا اطلاع ثانوی و روشن شدن موضوع از هرگونه اقدام علیه این شرکتها صرفنظر کند. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در اینباره اظهار داشت که اطلاعات مورد نیاز کاربران در اپراتورها آرشیو شده و پس از بازیابی در دسترس مشترکان قرار می گیرد. اما معاون دادستانی کشور از اپراتورها درخواست نموده تا این اطلاعات را برای کاربران ارسال نکنند. با تمام این تفاسیر آذری جهرمی یکشنبه شب در توئیتی به مردم اطلاع داد با شماره گیری *800*6# می توانند از جزئیات هزینه های ارسالی به شرکتهای ارزش افزوده با خبر شوند و شکایات خود را از طریق سرویس پیامکی رایگان  به 8007 ارسال نمایند. ظاهرا همراه اول پس از اعلام درخواست کاربران ظرف 24 ساعت این اطلاعات را ارسال می کند و کند عمل کردن ایرانسل نیز گویای وجود مشکلاتی در این رابطه می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال