شایعات کابل فلکس اپل آیفون 6

ما در حال حاضر در آن زمان از سال هستیم که قطعات داخلی برای اپل آیفون بعدی در حال لو رفتن هستند. برای مثال، همین چند روز پیش تاچ آی دی آیفون بعدی را دیدیم و پس از آن بسته های باتری برای هر آیفون6، 4.7اینچی و اپل آی فبلت 5.5 اینچی لو رفتند. روز جمعه […]

ما در حال حاضر در آن زمان از سال هستیم که قطعات داخلی برای اپل آیفون بعدی در حال لو رفتن هستند. برای مثال، همین چند روز پیش تاچ آی دی آیفون بعدی را دیدیم و پس از آن بسته های باتری برای هر آیفون6، 4.7اینچی و اپل آی فبلت 5.5 اینچی لو رفتند.

روز جمعه دو تصویراز کابل فلکس اپل آیفون6به بیرون درز کرد. این بخش شامل پورت اتصال روشنایی و یک میکروفون است. همچنین بر روی برد این بخش یک فیش بزرگ هدفون وجود دارد. بین این مدل و مدل قبلی آیفون تفاوت هایی دیده می شود.

مدارهای بیشتر و صفحات زمینه و یک قطع جریان بیضی شکل بالای اتصال روشنایی وجود دارد. از آنجایی که آیفون امسال تصور می شود svelte به جای zaftig قرار گیرد، قطع جریان ممکن است به تناسب اجزا در یک فضای کوچک تر استفاده شود. فیش هدفون بزرگتر از حد معمول میتواند به معنی قابلیت سرو یک بلندگوی خارجی برای آیفون باشد.

درنهایت همانطور که قبلا هم توضیح دادیم، انتظار می رود که مونتاژ آیفون 6 از هفته بعد شروع شود.

تصاویر نهایی از پرچمدار بعدی گوشی های هوشمند اپل به زودی منتشر خواهد شد.

gi

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال