گوگل از شما می خواهد آنهایی که آبنبات چوبی ندارند را مسخره کنید!

یکی از اهداف خط تولید نکسوس خجالت زده کردن سایر تولید کنندگان تلفن های هوشمند برای آپدیت سریع تر دستگاه هایشان بدون نیاز به سفارشی سازی نرم افزارهاست. یکی از کمپانی هایی که این سیاست بر روی آن تاثیر گذاشته موتورلاست، این شرکت کمترین سفارشی سازی را انجام می دهد و اپلیکیشن ها را دست […]

یکی از اهداف خط تولید نکسوس خجالت زده کردن سایر تولید کنندگان تلفن های هوشمند برای آپدیت سریع تر دستگاه هایشان بدون نیاز به سفارشی سازی نرم افزارهاست. یکی از کمپانی هایی که این سیاست بر روی آن تاثیر گذاشته موتورلاست، این شرکت کمترین سفارشی سازی را انجام می دهد و اپلیکیشن ها را دست نخورده می گذارد. اکنون گوگل عنوان کرده است “دوستانتان را که فورا با اندروید 5.0 آپدیت نمی شوند مسخره کنید!”

این جمله از مصاحبه ی مدیر محصولات اندروید با CNET نشات می گیرد، او در همین مصاحبه نیز اظهار داشت که مردم عاشق این اندازه از نکسوس خواهند شد. او در این مصاحبه عمیقا به طراحی ویژه ی اندروید 5.0 آبنبات چوبی اشاره کرد. او در ادامه ی مصاحبه گفت: “گوگل می خواهد کسانی که از این طراحی ویژه برخوردارند دوستانشان را که طعم ابنبات چوبی را نچشیده اند مسخره کنند”

به نظر می رسد گوگل می خواهد کاربرانی را که آبنبات چوبی ندارند تحت فشار بگذارد تا آنها به تولید کننده ها شکایت کنند تا شاید آنها سریع تر برای آپدیت محصولاتشان به آبنبات چوبی اقدام کنند. این استراتژی جدید نیست اما این اولین بار است که گوگل انقدر صریح به سیاست هایش اعتراف می کند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال