اپل نیز پس از سامسونگ به دنبال اضافه کردن هوش مصنوعی به آیفون ۱۶ است

با وجودی که اپل قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی را در iOS 18 به کاربران ارائه کند اما این شرکت به فکر انحصاری کردن برخی ویژگی‌ها در آیفون ۱۶ نیز خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد قابلیت‌های پیشرفته مربوط به هوش مصنوعی را در محصولات آینده خود توسعه […]

با وجودی که اپل قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی را در iOS 18 به کاربران ارائه کند اما این شرکت به فکر انحصاری کردن برخی ویژگی‌ها در آیفون ۱۶ نیز خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد قابلیت‌های پیشرفته مربوط به هوش مصنوعی را در محصولات آینده خود توسعه دهد. از جمله این قابلیت ها می‌توان به نسخه هوشمندتر سیری مبتنی بر مدل‌های بزرگ زبانی اشاره کرد که احتمالاً در نسخه جدید iOS 18 و آیفون‌های ۱۶ به کاربران عرضه می‌شود.

احتمالاً iOS 18 همراه با نسخه جدید سیری و ویژگی‌هایی مانند قابلیت‌های مکالمه بهتر یکپارچگی گسترده با برنامه‌های دیگر مانند اپل موزیک و کی نوت معرفی شود. مارک گرمن در بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد این شرکت هنوز در مورد استفاده از قابلیت هوش مصنوعی مولد و محدود کردن آن به پردازش روی دستگاه یا استفاده از آن روی سرویس‌های ابری تصمیم گیری نکرده است.

از طرف دیگر یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد اپل برخی از قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی را از طریق سرویس‌های ابری را به کاربران دارای دستگاه‌های قدیمی عرضه می‌کند. اما قابلیت‌های پیشرفته‌تر روی دستگاه های مربوط به سری آیفون ۱۶ محدود است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال