مراسم آنلاین اپل بدون معرفی آیپد های جدید برگزار می شود

طبق گزارشی که بلومبرگ منتشر کرد احتمالا فردا اپل در مراسم آیفون ۱۳ از آیپد های جدید رونمایی نخواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قرار است فردا از محصولات جدید خود رونمایی کند. در خبرهای منتشر شده طی روزهای گذشته مشخص شد این شرکت احتمالاً از آیپد 9 و آیپد […]

طبق گزارشی که بلومبرگ منتشر کرد احتمالا فردا اپل در مراسم آیفون ۱۳ از آیپد های جدید رونمایی نخواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قرار است فردا از محصولات جدید خود رونمایی کند. در خبرهای منتشر شده طی روزهای گذشته مشخص شد این شرکت احتمالاً از آیپد 9 و آیپد مینی ۶ نیز رونمایی خواهد کرد. اما طی گزارشی از بلومبرگ مشخص شد اپل در این رویداد از آیپد ها رونمایی نخواهد کرد و برای معرفی نسل جدید آیپد ها رویداد دیگری را در نظر خواهد گرفت.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در توییتی مدعی شد اپل فردا از دستگاه های آیپد رونمایی نمی کند. این خبرنگار گفته است اپل برای  منظور دو مراسم در سال جاری میلادی در نظر گرفته است. یکی از این مراسم ها فردا برگزار می‌شود و در آن آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی می‌شود. مراسم دیگر نیز به مک بوک ها و نسل جدید آیپد های اپل تعلق دارد. این خبرنگار زمان دقیق رویداد دوم اپل را اعلام نکرد. اما به گفته وی احتمالاً مک بوک پرو جدید اپل در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد. پس می توان نتیجه گرفت تاریخ مراسم بعدی اپل در پاییز امسال خواهد بود.

اپل آیپد ۹ را که به نمایشگر 10.5 اینچ مجهز است با پردازنده جدید و طراحی باریک تر برای بدنه در دست معرفی دارد .محصول دیگر نیز آیپد مینی است که با طراحی جدید پس از مدتها رونمایی می‌شود. این آیپد مینی به یک نمایشگر ۸.۳ اینچی و حاشیه های باریک مجهز است و در آن سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور قرار داده شده است. علاوه بر آن اپل از مک بوک ۱۴ و ۱۶ اینچی با پردازنده M1X در کنار آیپد ها و مراسم دوم معرفی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال