هدست ویژن پرو اپل می‌تواند برای تشخیص مشکلات سلامت روان به کار رود

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اپل قصد دارد از هدست ویژن پرو برای تشخیص سلامت روان استفاده کند. دوربین‌های به کار رفته درون ویژن پرو با ارائه فناوری ردیابی چشم می‌توانند به این امر کمک کنند. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در حال حاضر در مرحله تحقیق درباره روش‌های قابل استفاده از این […]

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اپل قصد دارد از هدست ویژن پرو برای تشخیص سلامت روان استفاده کند. دوربین‌های به کار رفته درون ویژن پرو با ارائه فناوری ردیابی چشم می‌توانند به این امر کمک کنند.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در حال حاضر در مرحله تحقیق درباره روش‌های قابل استفاده از این هدست برای درمان مشکلات روانی است. طبق گزارش منتشر شده توسط The Information اپل قصد دارد با هدف تشخیص افسردگی و یا استرس یا اختلال استرس پس از سانحه از دوربین‌ها و حسگرهای هدست ویژه پرو استفاده کند. پیش از این اعلام شده بود امکان تشخیص سلامت روان با این هدست وجود دارد. همچنین می‌توان با کمک آن صدا و تصاویری را به فرد برای بهبود حال او نمایش داد.

همچنین دوربین‌های ردیاب چشم درون ویژن پرو می‌تواند گشاد شدن مردمک چشم را تشخیص داده و از این طریق به خلق و خوی افراد پی ببرد. درون این دستگاه دوربین مادون قرمز قرار دارد که با کمک آن می‌توان تورم رگ‌های خونی در چشم را به عنوان نشانه اولیه نارسایی قلب شناسایی کند.

برخی از کارکنان اپل اعلام کردند ممکن است ویژن پرو بتواند با شناسایی نوسان‌های وزن بیماری‌هایی مثل پارکینسون را نیز تشخیص دهد. البته اپل در سال جاری تحقیقات خود برای ارائه ویژگی‌های سلامت تندرستی و تناسب اندام را در این هدست انجام داده اما امکان دارد این ویژگی‌ها هرگز در اختیار کاربران قرار نگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال