بریتانیا برای خنثی‌سازی بمب‌ها و کاهش خطرات آن از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

بریتانیا قصد دارد از سگ‌های رباتیک و هوش مصنوعی برای خطرات خنث سازی بمب استفاده کند. سگ‌های رباتیک این توانایی را دارند که بتوانند برای برخی از مهارت‌های خطرناک مورد استفاده قرار بگیرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بریتانیا در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد قصد دارد از ۴۰ برنامه نویس استفاده […]

بریتانیا قصد دارد از سگ‌های رباتیک و هوش مصنوعی برای خطرات خنث سازی بمب استفاده کند. سگ‌های رباتیک این توانایی را دارند که بتوانند برای برخی از مهارت‌های خطرناک مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بریتانیا در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد قصد دارد از ۴۰ برنامه نویس استفاده کرده و با کمک هوش مصنوعی و حوزه رباتیک برای تهدیدات بمب بهترین پاسخ‌ها را ارائه کند. سگ‌های رباتیک نیز همانند سگ‌های اسپات شرکت بوستون داینامیکس میتوانند در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار بگیرند. این ربات‌های چهارپا می‌توانند برای بازرسی مناطق خطرناک بسیار مفید باشند.

همچنین هوش مصنوعی نیز می‌تواند برای اجتناب از برخورد با موانع یا بالا رفتن از زمین‌های ناهموار به طور گسترده مورد استفاده باشد. برنامه نویسان مورد استفاده برای دولت بریتانیا در یک پروژه سه روزه تلاش کردند تا از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای اقدامات دفاعی بهره ببرند. گروه خنث سازی مهمات انفجاری بریتانیا نیز در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد توانایی‌ها و استعدادهای به کار رفته در این زمینه با ایجاد ابزارهای خنثی سازی بمب بدون نیاز به نزدیک شدن افراد به محل حادثه بسیار لذت بخش بوده و تحقیق و توسعه این فضای مهم با کمک فناوری بسیار تسهیل خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال