هوش مصنوعی گلکسی می‌تواند به طور همزمان تماس‌ها را ترجمه کند

سامسونگ ضمن رونمایی از هوش مصنوعی گلکسی اعلام کرد این قابلیت تا سال آینده عرضه شده و امکان دارد گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ نیز به آن مجهز شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در پست جدید خود اعلام کرد قصد دارد عصر جدیدی از مصنوعی گلکسی را در اختیار کاربران این […]

سامسونگ ضمن رونمایی از هوش مصنوعی گلکسی اعلام کرد این قابلیت تا سال آینده عرضه شده و امکان دارد گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ نیز به آن مجهز شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در پست جدید خود اعلام کرد قصد دارد عصر جدیدی از مصنوعی گلکسی را در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار دهد که می‌تواند به طور همزمان مکالمات را ترجمه کند. این شرکت در وبلاگ خود گفته است: گلکسی AI یا هوش مصنوعی جامع برای موبایل می‌تواند تجربه همزمان هوش مصنوعی توسعه یافته توسط سامسونگ و همچنین دیگر همکاران و رهبران این صنعت را برای کاربران فراهم کند. همچنین این ویژگی در آینده تجربه روزانه شما با موبایل را متحول خواهد کرد.

این ویژگی جدید با نام AI Live Translate Call خواهد بود که به طور همزمان قابلیت ترجمه تماس‌ها را خواهد داشت و قرار است از طریق برنامه موبایلی سامسونگ ارائه شود. طبق اعلام سامسونگ کاربران با کمک این ویژگی می‌توانند تماس‌های صوتی و متنی را از طریق موبایل و به طور همزمان ترجمه کنند. این هوش مصنوعی اوایل سال آینده معرفی شود.

احتمالاً قابلیت‌های مربوط به این هوش مصنوعی در گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ نیز وجود دارد که در اوایل سال آینده رونمایی می‌شوند. به نظر می‌رسد سامسونگ هوش مصنوعی مولد را به عنوان بخش مهمی از گلکسی اس ۲۴ در نظر گرفته است. همچنین در آینده رقابت جدید بین سازندگان گوشی‌های هوشمند از نظر قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال