گوگل گوشی پیکسل ۸ را مجهز به هوش مصنوعی و با قابلیت حذف صداهای مزاحم در فیلمبرداری عرضه می‌کند

گوگل قصد دارد در گوشی پیکسل ۸ از فناوری هوش مصنوعی استفاده کند. قابلیت Magic Audio Eraser در این گوشی می‌تواند نویز‌های اضافه در زمان فیلمبرداری را به طور خودکار حذف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل نسخه قبلی گوشی پیکسل را در اکتبر سال گذشته معرفی کرد. احتمالاً نسخه جدید […]

گوگل قصد دارد در گوشی پیکسل ۸ از فناوری هوش مصنوعی استفاده کند. قابلیت Magic Audio Eraser در این گوشی می‌تواند نویز‌های اضافه در زمان فیلمبرداری را به طور خودکار حذف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل نسخه قبلی گوشی پیکسل را در اکتبر سال گذشته معرفی کرد. احتمالاً نسخه جدید این گوشی به نام پیکسل ۸ نیز در همین بازه زمانی معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان معرفی تیزر رسمی از این گوشی منتشر شده که برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند. با توجه به این تیزر یک قابلیت بسیار مفید در این گوشی مشاهده شده که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

پست یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس نشان می‌دهد گوگل در گوشی پیکسل ۸ قابلیت Magic Audio Eraser را عرضه خواهد کرد که به وسیله آن کاربر می‌تواند در زمان فیلمبرداری صداهای اضافه و نویزها را حذف کند. طبق تیزر منتشر شده در زمان فیلمبرداری این قابلیت به کاربر نمایش داده شده و کاربر می‌تواند با استفاده از آن از این ویژگی استفاده کند. ویژگی مورد نظر با استفاده از هوش مصنوعی ویدیو را پردازش کرده سپس می‌تواند گزینه‌هایی مانند Music، Noise و People را به کاربر عرضه کند. هنوز مشخص نیست این گزینه‌ها چه ویژگی‌هایی را به کاربر ارائه می‌کنند. تنها گزینه نویز در این بخش مشخص شده و کاربری آن نیز حذف صداهای اضافه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال