قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل در موتور جستجو اکنون در اختیار کاربران ۱۲۰ کشور دیگر نیز قرار داده شده است

اکنون کاربران بیشتری می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی در نوار جستجوی گوگل SGE به طور مستقیم بهره‌مند شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در کنفرانس I/O امسال خود از قابلیت Search Generative Experience (SGE) رونمایی کرد و به صورت محدود آن را در اختیار تنها برخی کاربران قرار داد. اما به […]

اکنون کاربران بیشتری می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی در نوار جستجوی گوگل SGE به طور مستقیم بهره‌مند شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در کنفرانس I/O امسال خود از قابلیت Search Generative Experience (SGE) رونمایی کرد و به صورت محدود آن را در اختیار تنها برخی کاربران قرار داد. اما به نظر می‌رسد هم اکنون این ویژگی در ۱۲۰ کشور جدید در دسترس قرار گرفته است.

طبق پستی که اخیراً این شرکت در وبلاگ خود منتشر کرده است اکنون کاربران کشورهای جدید قادر هستند از SGE از طریق مرورگر کروم و در بخش Search Labs استفاده کنند. همچنین دسترسی به این قابلیت از طریق اپلیکیشن گوگل در اندروید و ios طی هفته‌های آینده نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی گوگل در موتور جستجو بیش از این تنها در اختیار کاربران ایالات متحده قرار داشت و پس از آن کاربران هند و ژاپن نیز به آن دسترسی پیدا کردند. اما اکنون بسیاری از کشورها می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. همچنین در حال حاضر ۴ زبان اسپانیایی پرتغالی کره‌ای و اندونزیایی نیز برای کاربران این قابلیت به آن اضافه شده است.

به کمک ویژگی SGE کاربران می‌توانند نتیجه مربوط به سوالات خود را به طور مستقیم در صفحه نتایج مشاهده کنند. همچنین امکان مشاهده سوالات و پاسخ‌های آن مربوط به جستجوهای قبلی نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال