تمرکز گوگل روی توسعه نسخه پیشرفته هوش مصنوعی بارد

ظاهراً گوگل روی توسعه نسخه پیشرفته هوش مصنوعی بارد کار می‌کند و قرار است این نسخه به عنوان یک سرویس پولی در دست مشترکین قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه پیشرفته هوش مصنوعی بارد گوگل از مدل زبانی بزرگ Gemini Ultra پشتیبانی کرده و تنها در اختیار مشترکین سرویس پولی […]

ظاهراً گوگل روی توسعه نسخه پیشرفته هوش مصنوعی بارد کار می‌کند و قرار است این نسخه به عنوان یک سرویس پولی در دست مشترکین قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه پیشرفته هوش مصنوعی بارد گوگل از مدل زبانی بزرگ Gemini Ultra پشتیبانی کرده و تنها در اختیار مشترکین سرویس پولی Google One قرار می‌گیرد. نسخه پیشرفته بارد به نام Bard Advanced یکی از قدرتمندترین مدل‌های زبانی بزرگ توسعه یافته توسط گوگل محسوب خواهد شد.

داینال روسل از توسعه دهندگان اندروید در مورد هوش مصنوعی جدید گوگل در شبکه اجتماعی ایکس مطالبی را منتشر کرده است. وی در مورد Bard Advanced و پشتیبانی آن از Gemini Ultra اعلام کرد نسخه پیشرفته بارد قدرتمندترین مدل زبانی بزرگ توسعه یافته توسط گوگل محسوب خواهد شد و نسبت به نسخه فعلی آن یک پیشرفت قابل توجه به حساب می‌آید. طبق اطلاعات منتشر شده Bard Advanced قرار است از مهارت‌های ریاضی و استدلال پیشرفته پشتیبانی کند. طبق اطلاعات روسل از ویژگی‌های این هوش مصنوعی که با نام رمز موتوکو شناخته می‌شود امکان ساخت بات‌های سفارشی به کاربران خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره نحوه عملکرد یا به اشتراک گذاری آنها منتشر نشده است.

پیش از این OpenAI نیز در مورد امکان ایجاد و به اشتراک گذاری بات های سفارشی توسط مشترکین سرویس جی پی تی پلاس صحبت هایی انجام داده بود. گوگل روی ویژگی دیگری به نام Power up کار می‌کند که می‌تواند باعث افزایش و بهبود دستورات قابل ارائه به بارد شود. در توضیحات روسل به عنوان گالری اشاره شده که در آن راهنمایی‌هایی برای کاربران در زمینه نحوه کار با بارد ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال