اپل در آیفون ۱۶ پرومکس از باتری با چگالی انرژی بالاتر و قابلیت شارژدهی بیشتر استفاده می‌کند

احتمالا اپل آیفون ۱۶ پرومکس را با ظرفیت باتری بیشتر عرضه خواهد کرد. پیش از این گزارش‌هایی در این مورد منتشر شده که نشان می‌دهد افزایش ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرومکس بدون نیاز به بزرگتر کردن سایز باتری و یا بیشتر کردن چگالی انرژی آن انجام خواهد شد. موضوع می‌تواند نشان دهنده شارژدهی بیشتر در […]

احتمالا اپل آیفون ۱۶ پرومکس را با ظرفیت باتری بیشتر عرضه خواهد کرد. پیش از این گزارش‌هایی در این مورد منتشر شده که نشان می‌دهد افزایش ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرومکس بدون نیاز به بزرگتر کردن سایز باتری و یا بیشتر کردن چگالی انرژی آن انجام خواهد شد. موضوع می‌تواند نشان دهنده شارژدهی بیشتر در گوشی‌های جدید اپل باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تغییرات احتمالی در باتری آیفون ۱۶ پرو مکس علاوه بر افزایش ظرفیت تعویض آن را نیز آسان‌تر خواهد کرد. پیش از این گزارش‌هایی در مورد مقایسه ماکت آیفون ۱۶ پرومکس و نسل قبلی آن منتشر شده بود. در آنها به افزایش فضای داخلی در نسل بعدی پرچمدار اپل اشاره شد که نشان می‌داد برای بالا بردن ظرفیت باتری اکنون فضای لازم فراهم شده است. مینگ چیکو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل در پست وبلاگی خود اعلام کرد اپل احتمالاً با افزایش چگالی انرژی در باتری به بهبود رابطه ظرفیت و وزن باتری پرداخته و بدین ترتیب شارژدهی بیشتری را به ازای وزن ارائه خواهد کرد.

طبق تحلیل ایجاد شده اپل با افزایش چگالی انرژی در باتری اندازه آن را تغییری نمی‌دهد. البته ممکن است این موضوع کمی دور از انتظار باشد. زیرا گزارش‌های متعددی پیش از این از افزایش ظرفیت باتری در آیفون ۱۶ پرومکس خبر دادند. همچنین احتمالاً برای باتری از یک محفظه استیل ضد زنگ استفاده خواهد شد. زیرا این محفظه باعث محافظت بهتر از سلامت باتری شده و ایمنی بیشتری را در صورت بروز حادثه فراهم می‌کند.

محفظه استیل برای باتری می‌تواند تعویض کردن یا خارج کردن باتری را آسان‌تر کند. البته این محصولات با ویژگی‌های گفته شده با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا در زمینه تعمیرپذیری نیز تطابق بیشتری خواهند داشت. چنین محفظه‌ای در محصولات اپل مشاهده شود هزینه تعویض باتری نیز به دلیل آسان‌تر شدن فرایند کاهش پیدا خواهد کرد.