نسخه جدید اینستاگرام در iOS امکان بزرگنمایی تصاویر و ویدئوها را فراهم کرده است

یکی از ویژگی‌های جالبی و کاربردی که هم اینک بر روی نسخه جدید برنامه محبوب اینستاگرام نصب شده است مربوط به امکان بزرگنمایی تصاویر و ویدئوها از طریق فناوری حسگرهای تشخیص دهنده میزان فشار در نمایشگر دستگاه‌های شرکت اپل می‌باشد. درحقیقت بسیار جالب خواهد بود که می‌توانید این کار را بر روی تصاویر به نمایش در آمده در […]

یکی از ویژگی‌های جالبی و کاربردی که هم اینک بر روی نسخه جدید برنامه محبوب اینستاگرام نصب شده است مربوط به امکان بزرگنمایی تصاویر و ویدئوها از طریق فناوری حسگرهای تشخیص دهنده میزان فشار در نمایشگر دستگاه‌های شرکت اپل می‌باشد. درحقیقت بسیار جالب خواهد بود که می‌توانید این کار را بر روی تصاویر به نمایش در آمده در این شبکه اجتماعی محبوب اعمال نمایید. امروز شرکت اینستاگرام این ویژگی‌ بسیار جالب را به برنامه خود در نسخه iOS اضافه کرد. هم اینک نسخه جدید از این برنامه که دارای این قابلیت است را می‌توانید از فروشگاه‌ اختصاصی اپل دریافت و دانلود نمایید.

از طرفی جالب است بدانید که نسخه اندرویدی این برنامه با ویژگی مزبور درست یک هفته بعد از راه خواهد رسید. اما تا آن زمان کاربران دستگاه‌های شرکت اپل می‌توانند اولین کسانی باشند که از این قابلیت جدید استفاده می‌کنند. اما برای این که بدانید این قابلیت در برنامه مزبور چه طور کار می‌کنید شاید بهتر باشد نگاهی به ویدئو زیر بیندازید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/IYNzc[/aparat]

البته لازم به ذکر است که این ویژگی در گوشی‌های هوشمند مورد جدیدی نمی‌باشد. در حقیقت ابزار به منظور قرار گیری این ویژگی وجود داشت و تنها آن قابلیت‌ها به این برنامه اضافه شد. از طرفی به منظور ایجاد بزرگنمایی در تصاویر به نمایش در آمده نیازی به یادگیری جدیدی نبوده و تنها کافی است از همان جسجر لمسی پینچ زوم (نزدیک یا دور کردن دو انگشت) بر روی نمایشگر دستگاه استفاده نمایید. در نسخه iOS این موضوع با اعمال فشار بر روی نمایشگر گوشی همراه خواهد بود که مسلما بسیار هیجان انگیزتر خواهد بود. در نهایت با استفاده از این ویزگی می‌توانید به سادگی جزئیات مربوط به تصاویر را نیز به خوبی ببینید. البته این موضوع را نیز به خاطر بسپارید که در صورت بزرگنمایی بیش از حد ممکن است تک پیکسل‌ها را مشاهده نمایید زیرا برنامه اینستاگرام تصاویر را با ابعاد 1080×1080 پیکسل آپلود کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال