امکان تایپ پاسخ سوالات در هوش مصنوعی بارد میسر شد

اکنون پس از ارسال سوال برای هوش مصنوعی بارد این چت بات می‌تواند پاسخ آن را به تدریج برای کاربر تایپ کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید هوش مصنوعی گوگل تایپ تدریجی پاسخ سوالات است. در صورتی که کاربر قصد دارد دریافت آن را متوقف کند می‌تواند در زمان تایپ […]

اکنون پس از ارسال سوال برای هوش مصنوعی بارد این چت بات می‌تواند پاسخ آن را به تدریج برای کاربر تایپ کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید هوش مصنوعی گوگل تایپ تدریجی پاسخ سوالات است. در صورتی که کاربر قصد دارد دریافت آن را متوقف کند می‌تواند در زمان تایپ و پاسخ دهی به صورت خط به خط این کار را انجام دهد. در حال حاضر همگی مدل‌های زبانی بزرگ برای ارائه پاسخ به مدت زمان اندکی نیاز دارند. ویژگی جدیدی با نام پاسخ لحظه‌ای را به هوش مصنوعی خود اضافه کرده که می‌تواند سرعت پاسخ دهی آن را افزایش دهد.

طبق گزارش منتشر شده توسط 9to5Google در این قابلیت امکان نمایش لحظه‌ای پاسخ‌ها وجود خواهد داشت. کاربران می‌توانند در صورت تمایل منتظر باشند تا این چت بات پاسخ را به صورت خط به خط تایپ کند. با کمک گزینه Skip response می‌توان فرایند پاسخ دهی را نیز متوقف کرد. علاوه بر آن گزینه دیگری با عنوان Respond when complete وجود دارد که کاربر می‌تواند به صورت ناگهانی شاهد پاسخ کامل سوال خود باشد.

گوگل در به روز رسانی جدید هوش مصنوعی خود علاوه بر ویژگی‌های گفته شده برخی به روز رسانی‌های دیگر را نیز انجام داده است. به عنوان مثال امکان خلاصه‌سازی تعداد بیشتری از ایمیل‌های کاربران به طور همزمان در نسخه جدید وجود دارد و همچنین این هوش مصنوعی اکنون بهتر می‌تواند زمان نیاز به جدیدترین ایمیل‌ها را تشخیص دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال